ח"כ מאי גולן (הליכוד) הגישה הערב (יום ד') תלונה במשטרה על פגיעה ברגשות הציבור נגד שלושה מפגינים שהניפו בלונים ואביזרים בעלי אופי מיני באירוע המחאה במוצאי שבת בבלפור. מדובר בבלונים בצורת איברי מין גבריים ועליהם כיתובים שהופנו לראש הממשלה בנימין נתניהו, לרעייתו ולבנו יאיר, ובהם "בואי שרה'לה, הולכים", "ביבי אימפוטנט" ו"יאיר ילד זין".
אחרי שהגישה את התלונה בתחנת מוריה בירושלים אמרה ח"כ גולן ל-ynet: "מדובר במיצגים מחליאים ומזוויעים. זה פגע בי אישית כאישה, אבל לא רק בי, אלא בחלק גדול מהציבור. הפגיעה היא גם בראש הממשלה, בנו ורעייתו. הם גם מסיתים את הציבור וגם נותנים לגיטימציה להטריד מינית. איפה כל ארגוני הנשים? ההטרדה הזאת היא כלפי כל הנשים. תמיד כאשר יש חשש קל לפגיעה באותו מעמד הם מגיבים במהירות בזק, אבל כאשר מדובר בפגיעה במשפחת נתניהו ובימין כולו - ישנה שתיקה רועמת".
2 צפייה בגלריה
תמונות מההפגנה
תמונות מההפגנה
ההפגנה בבלפור במוצאי שבת

2 צפייה בגלריה
מאי גולן
מאי גולן
ח"כ מאי גולן
(צילום: אבי מועלם )
ח"כ גולן הוסיפה: "אני מצפה שהמשטרה תאתר את האנשים ותעמיד אותם לדין כי מדובר בהטרדה מינית. הרבה פחות מזה הגיע לכתב אישום. אני רואה בזה הסתה מאוד חמורה. זו לא תלונה פופוליסטית. האנשים האלה צריכים להיות מורחקים מבלפור".
את התלונה הגישה ח"כ גולן שעות ספורות אחרי שראש הממשלה נתניהו התייחס לעניין בנאומו במליאת הכנסת. "בהפגנות השמאל של האופוזיציה אין גבולות, יש שם ביזוי סמלי המדינה", אמר. "כאילו זה לא מספיק, היו מיצגים מיניים וולגאריים מבישים נגד רעייתי. שפל המדרגה. אף אחד מכם לא יצא נגד זה. לא מנהיגי השמאל לפיד ועודה, לא ארגוני הנשים והפמיניסטים. כלום".