המשטרה פשטה אמש (רביעי) על חתונה המונית שהתקיימה בניגוד להנחיות הקורונה באולם "ארמונות המזל" בדרום תל אביב, שבה השתתפו יותר מ-100 בני אדם. עובדי המקום ניסו להסתיר את העובדה שבמקום מתקיים אירוע בכך שהציבו כיסאות, שולחנות וציוד נוסף מול דלת הכניסה לאולם.
שוטרים מתחנת יפו ומהשיטור העירוני שסיירו באזור הבחינו שבמקום נמצאים אנשים, ביקשו להיכנס ולאחר שלא פתחו להם את הדלת פרצו פנימה. בהמשך עלו השוטרים לקומה העליונה שבה התקיימה החתונה.
2 צפייה בגלריה
המשטרה חשפה ופיזרה חתונה רבת משתתפים בתל אביב
המשטרה חשפה ופיזרה חתונה רבת משתתפים בתל אביב
"רוב האורחים שלנו מחוסנים". חתן השמחה
(צילום: דוברות המשטרה)
השוטרים רשמו דו"ח בסך 5,000 שקלים לאחת מעובדות המקום, שטענה כי בעל האולם נמצא בחו"ל ושהיא הגיעה לפתוח את המקום כפי שדרש ממנה.
אחת משוטרות הסיור של מרחב יפתח התעמתה עם החתן, בשיחה שתועדה במצלמת הגוף שלה. כששאלה אותו מדוע בחרו לקיים את האירוע בניגוד להנחיות, השיב לה החתן: "אני יודע שזה בניגוד להנחיות, אבל רוב האורחים שלנו מחוסנים, אחרי החיסון השני".
2 צפייה בגלריה
המשטרה חשפה ופיזרה חתונה רבת משתתפים בתל אביב
המשטרה חשפה ופיזרה חתונה רבת משתתפים בתל אביב
שישה דו"חות חולקו על ידי המשטרה. החתונה בתל אביב
(צילום: דוברות המשטרה)
בהמשך, שאלה השוטרת היכן נמצאת הכלה, וכשפגשה בה אמרה לה שהיא לא תקבל דו"ח. "אני אוותר לך, אתם בעל ואישה, בסדר? אבל את מבינה את חומרת המצב של מה שקרה פה?", שאלה, והכלה השיבה בחיוב. עם זאת, גורם במשטרה אמר כי גם החתן וגם הכלה קיבלו כל אחד דו"ח בסך 5,000 שקלים.
מהמשטרה נמסר: "כוח שיטור משולב של תחנת יפו והשיטור העירוני במחוז תל אביב שהגיעו למקום הבחינו ביותר מ-100 משתתפים, בהם משפחות, ילדים ועובדי האולם. בהמשך השוטרים פיזרו את החתונה, קנסו את המארחים בעלי השמחה ואת בעל האולם, וחילקו שישה דו"חות על סך 5,000 שקלים כל אחד, זאת לצד זימון סגירת האולם עד לתום מועד הגבלות הקורונה והזמנת בעל המקום לשימוע בתחנת המשטרה".