2 צפייה בגלריה
הקולנעיות לאחר שהושבה לבעליה על ידי המשטרה
הקולנעיות לאחר שהושבה לבעליה על ידי המשטרה
הקלנעיות שנגנבה והושבה לבעליה
(צילום: דוברות המשטרה)
צעיר ממחנה הפליטים שועפט (29) נעצר השבוע בחשד שגנב את הקלנועית של נער בן 15 הסובל משיתוק ברגליו. הנער, שמעון חמיאס, ומשפחתו עברו השבוע לדירה חדשה בשכונת פסגת זאב בירושלים, ובמהלך מסירת דירתם הקודמת לדיירים החדשים, נודע להם שהקלנועית של בנם נגנבה ואותרה בזכות עירנות גבוהה של חבריהם ושל המשטרה.
אמו של שמעון, דורית, סיפרה כי הקלנועית שמסייעת לבנה להתנייד הוצבה כדרך קבע בחדר המדרגות בבניין מגוריהם הקודם. "היא עמדה שם כמעט שנתיים ואף אחד מעולם לא נגע בה. כשמסרנו את המפתחות לדיירים החדשים התקשר אלינו חבר של הילדים, שאמר כי אימו שמעה שנמצאה קלנועית אדומה שנראית כמו זו של שמעון". דורית אמרה כי לא האמינה בתחילה שהקלנועית נגנבה מתחת לאפם, אך כשנשלחה לה תמונה, זיהתה אותה מיד.
2 צפייה בגלריה
הקולנעיות לאחר שהושבה לבעליה על ידי המשטרה
הקולנעיות לאחר שהושבה לבעליה על ידי המשטרה
שמעון יחד עם שוטר מתחנת שפט
(צילום: דוברות המשטרה)
דורית העידה: "מיד לאחר מכן התקשרו אלינו מתחנת שפט ואמרו לנו להגיע. השוטרים היו נרגשים מאוד ושמחו להחזיר לנו את הקלנועית. שמעון נעזר בקלנועית בעיקר בבית ולא בישיבה שבה הוא לומד, כי היא עדיין לא מונגשת. אני מודה לבורא עולם ששלח לנו את השוטרים שהחזירו לנו את הקלנועית כל כך מהר".
החשוד בגניבה נתפס על ידי המשטרה לאחר שזוהה על ידי אחד השכנים של המשפחה. הקלנועית נתפסה במהלך חיפוש ברכבו, והשוטרים איתרו את שמעון ומשפחתו בסיוע מרכז השיטור הקהילתי. הצעיר החשוד נחקר ושוחרר למעצר בית. חקירת המשטרה נמשכת.
רס''ב יפים פריצרט, מפקד מרכז השיטור הקהילתי בתחנת שפט במחוז ירושלים, מסר: "אנו משקיעים משאבים ואמצעים רבים בטיפול בפשיעה ובעברייני הרכוש בפרט. בזכות נחישות השוטרים, נתפס החשוד המעורב בגניבת הקלנועית והיא הושבה לבעליה תוך זמן קצר, בזכות פעילות יסודית ומקצועית של השוטרים. נמשיך לפעול נגד עברייני הרכוש למען שלום הציבור".