2 צפייה בגלריה
נתיב תחבורה ציבורית נצבע מחדש בקריית אונו
נתיב תחבורה ציבורית נצבע מחדש בקריית אונו
"צוות מטעם העירייה צבע את הנת"צ הפורע בשחור והשיב את המצב לקדמותו". הנתיב המדובר בקריית אונו
(מתוך פייסבוק)
שרת התחבורה מירי רגב הגיעה הבוקר (ראשון) לביקור מקצועי בקריית אונו, ואחריו הודיעה בחגיגיות בעמוד הפייסבוק שלה: "תושבי קריית אונו בעתיד ייהנו מרכבת קלה, אשר יחד עם תוספות נתיבי תחבורה ציבורית שביצענו ושדרוג מערכת התחבורה הציבורית - תצעיד את העיר קדימה". אולם, לראש העיר ישראל גל, שנכח גם הוא בביקור של רגב, היו תוכניות אחרות - והוא הורה הלילה לעובדי עירייה לצבוע מחדש נת"צ, ולהחזיר את המצב לקדמותו בכביש. ל-ynet נודע כי רגב עצמה כעסה על אנשי נת"ע, שהודו שצבעו את הנתיבים ללא תיאום עם גל.
בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו, שהקדים את הפוסט של רגב בכמה שעות, כתב גל כי הוא נדהם לגלות "שביום חמישי בשעות הלילה, נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) צבעו חלק מהכביש המוביל מצומת בן-גוריון לכיוון צפון בצבעי נת"צ, ללא תיאום איתי, ללא רשות ממני וללא כל סמכות שבדין". לדבריו, "זו לא שאלה של אגו, זה עניין עקרוני. ראשית של סמכות ובעיקר, יצירת פקק מטורף שאינו מקדם דבר".
2 צפייה בגלריה
מירי רגב בפגישה עם ראש עיריית קריית אונו
מירי רגב בפגישה עם ראש עיריית קריית אונו
שמחה מוקדם מדי על הנת"צים? מירי רגב בביקור בקריית אונו, היום
(מתוך פייסבוק)
הוא הוסיף כי "לכן, הלילה, צוות מטעם עיריית קריית אונו צבע את הנת"צ הפורע בשחור והשיב את המצב לקדמותו. מכתב מטעם העירייה יצא להנהלת נת"ע, והתרה בפניהם בל יעזו שוב לפעול על דעת עצמם. עד כאן!". הוא שיגר גם עקיצה לנת"ע, ובפנייה אל החברה אמר: "נפלתם על ראש העיר הלא נכון".