1 צפייה בגלריה
האופניים החשמליים
האופניים החשמליים
אופניו החשמליים של החשוד
נער בן 16 חשוד כי דקר בשבוע שעבר את חברו בן ה-14, ופצע אותו באורח בינוני, משום שהשפריץ עליו מים בטעות במהלך עבודתם במכון לשטיפת מכוניות בכפר שבגליל המערבי. בסוף השבוע האחרון שוחרר הקורבן מבית החולים לאחר ארבעה ימי אשפוז. בכוונת המשטרה ופרקליטות מחוז חיפה להגיש היום כתב אישום נגד החשוד.
ראש מחלקת החקירות בתחנת מג'ד אל כרום, פקד מוחמד שנאן, תיאר: "התקיפה התרחשה בסוף השבוע שעבר לאחר ריב שהתפתח בין שני הנערים במהלך עבודתם, שבמסגרתו הגדול מביניהם נרטב". לדבריו, "התוקף הבטיח לחברו כי ינקום בו, ובסוף יום העבודה המתין לו עם אדם נוסף. כשראה את הקורבן בסמטה חשוכה וצדדית, רדף אחריו כשהוא רכוב על אופניים חשמליים, והחל לדקור אותו בכל חלקי גופו, בין השאר בצוואר, בחזה ובמותן, עד שנגרמו לו פציעות חמורות".
החשוד נמלט לאחר התקיפה, ואותר כעבור יומיים, בתום מרדף שניהלה אחריו המשטרה, כשהוא מסתתר בחורשה סמוכה ליישוב מגוריו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו, והיום כאמור צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום.
"הקורבן טען כל הזמן כי לא הרטיב את השותף שלו בעבודה בכוונה וכי זו הייתה טעות", הוסיף שנאן, "אך חברו סבר כי ההשפרצה הייתה מכוונת וביקש לפגוע בו בצורה קשה ולא נתפסת". הוא סיכם: "לאחר שקיבלנו את התלונה על התקיפה ביצענו פעולות חקירה רבות ומהירות, שבמסגרתן העד לדקירה מסר הודאה שבה הפליל את בן ה-16 במעשים המיוחסים לו".