גבר ואישה בני אותה משפחה שיצאו לבלות בשבת האחרונה בפארק המים מימדיון שבתל אביב, לא האמינו שיסיימו את הבילוי בבית החולים - וכעת תובעים את הפארק בטענה לרשלנות. בסרטון שהופץ ברשתות נראים השניים מתנגשים זה בזו בעוצמה רבה במתקן הבנוי בצורה של מגלשות סקייטבורד, וכתוצאה מכך פונו השניים לבית החולים איכילוב שבתל אביב. כתוצאה מהפגיעה הגבר שבר את עצם הבריח ועבר ניתוח.
1 צפייה בגלריה
תיעוד: נפגעים במתקן במימדיון בעקבות התנגשות
תיעוד: נפגעים במתקן במימדיון בעקבות התנגשות
"הפיקוח לא היה נאות". ההתנגשות במימדיון
חני (31), שנפגעה בתקרית, סיפרה: "היינו עם המשפחה כל היום במימדיון. קצת לפני הסוף ראינו שאחד המתקנים ריק ואין כמעט תור, לא היה שם אף אחד. עמדנו בתור בצורה מסודרת, אחיין שלי התגלש לפניי, ואז שחררו אותי מבלי להסתכל שיש מישהו למטה. פתאום ראיתי אותו באבוב, ולא הייתה לי דרך למנוע את ההתנגשות - כי המדריך שלח אותי בזמן לא מתאים".
"לא היה מדריך נוסף למטה ולכן לא הייתה אפשרות למנוע את הפגיעה", אמרה חני. "המדריך למעלה שחרר אותי על דעת עצמו. בשנייה אחת ראיתי שאני הולכת לפגוע במישהו, אבל לא הייתי יכולה לעצור. התנגשתי בו ורואים את זה בסרטון, ואני עד עכשיו אוכלת על זה תסביך. בסרטון שומעים שאני צורחת 'מתן, מתן', ואני עד עכשיו בחרדות".
חני נפצעה בתקרית גם היא, וסובלת משבר בכף היד. "נזקקתי לטיפול רפואי ואני כרגע עם גבס", אמרה. "יש לנו כעס מאוד גדול על ההתנהלות של המימדיון, זו רשלנות שלהם. היה אפשר למנוע את המקרה הזה לו רק היה מדריך למטה שהיה מתואם עם המדריך למעלה. הפקירו אותנו שם, ההתנהלות הייתה מזעזעת. הם היו חובבנים והתנהגו אלינו מגעיל. עד לרגע זה הם לא יצרו איתנו קשר, והאחיין שלי שנפגע נמצא עכשיו בחדר ניתוח ויש לו פגיעה מאוד קשה. עצם הבריח שלו התרסק".
עו"ד דניאל שריד, המייצג את הנפגעים, הוסיף: "מרשיי נפגעו באופן קשה בשל רשלנות המימדיון. הפיקוח במקום לא היה נאות וניתן ללמוד מהסרטון על רשלנות הצוות. לאחר התגבשות הנזק, אפעל להגשת תביעה".
טרם התקבלה תגובת המימדיון.