אח סיעודי בבית אבות באזור ירושלים נעצר בחשד למעשה מגונה במטופלת בת 72, ונבדק חשד שפגע גם בנשים מבוגרות נוספות: בית המשפט הצבאי בעופר האריך אתמול (שלישי) בשמונה ימים את מעצרו של אותו אח סיעודי, דאוד עומר אבו עית, תושב הכפר עזריה.
על פי החשד, אבו עית ביצע במהלך משמרת מעשה מגונה במטופלת שלו, בת 72. אח שעובד במקום ראה על פי החשד את אבו עית פוגע במטופלת, ופנה למשטרה. לפי החשד, האח הפלסטיני פגע באישה כמה פעמים לאורך תקופה, ובמשטרה חושדים שנפגעו גם נשים נוספות, אף הן דיירות בבית האבות.
לאחר הגשת התלונה על ידי האח החלו חוקרי משטרת מחוז ש"י באיסוף הממצאים וגבו עדות מהאישה, שמסרה את גרסתה לאירוע. החוקרים אספו גם חומרים ממצלמות אבטחה, במטרה להבין אם חלק מהאירועים מתועדים.
האח הפלסטיני, כבן 25, נעצר בחשד לביצוע מעשה מגונה והתעללות מינית של אחראי בחסר ישע. בחקירתו הוא הכחיש את המיוחס לו. מהמשטרה נמסר בתגובה: "בעקבות הגשת התלונה נפתחה חקירה שעדיין מתנהלת".
השופטת, סא"ל מירב הרשקוביץ-יצחקי, האריכה את מעצרו של החשוד בשמונה ימים וכתבה כי "מחומר הראיות עולה כי מלבד גרסת המתלוננת יש ראיות נוספות הקושרות את החשוד למיוחס לו".