נמשכת האלימות בחברה הערבית: חמזה סח (30), תושב עראבה שבגליל התחתון, נרצח הערב (שני) בפיצוץ רכב בעיר. צוות רפואי שהגיע למקום קבע את מותו של סח, והמשטרה פתחה בחקירה. טרם נעצרו חשודים. בתיעודים מהזירה נראים רגע הפיצוץ והרכב המרוסק שבו ישב הקורבן. בכך עלה מספר הנרצחים בחברה הערבית מתחילת השנה ל-122 לעומת 115 בתקופה המקבילה אשתקד.
מהמשטרה נמסר כי "נפתחה חקירת אירוע פיצוץ בעראבה. כתוצאה מהפיצוץ נקבע מותו של אדם. השוטרים הוזנקו למקום האירוע והחלו בסריקות לאיתור חשודים, וחבלני המשטרה בודקים את מקור הפיצוץ. לפי החשד, הרקע לאירוע פלילי ונמצא בבדיקה".
תיעוד הפיצוץ בעראבה

2 צפייה בגלריה
חמזה סח בן 30 נהרג מפיצוץ רכב בעראבה
חמזה סח בן 30 נהרג מפיצוץ רכב בעראבה
הנרצח חמזה סח
2 צפייה בגלריה
אדם בן 30 נהרג מפיצוץ רכב בעראבה
אדם בן 30 נהרג מפיצוץ רכב בעראבה
הרכב לאחר הפיצוץ
אתמול נרצח בטובא זנגריה תושב היישוב בילאל זנגריה (23). הקורבן נדרס למוות במהלך קטטה. במקביל, בבית החולים רמב"ם בחיפה נקבע מותו של תושב שפרעם אחמד סואעד, שנורה לפני חודש וחצי לצד בן דודו שנרצח. קרוב משפחתו של סואעד אמר: "התפללנו שהוא יחלים, אבל לצערי בגלל פציעתו הקשה הוא לא שרד. המנוח היה אדם אהוב על כולם, כואב לנו מאוד לאבד אותו".
תושבים בשפרעם אמרו: "חובה לסיים כל סכסוך ולא להשתמש בירי. אפשר לדבר וכך להוביל לסיום כל סכסוך. היום אנחנו רואים קורבנות שלא מעורבים בסכסוכים. היה מקרה שאחד הקורבנות לקח אוכל למשפחה שכולה, ובגלל זה רצחו אותו בדם קר".
"היו מקרים רבים של אנשים שנפגעו מירי תועה, ויש כאלה שנהרגו למרות הקריאה להפסיק את הירי בכל מקום", אמר מחמוד ותד מהיישוב ג'ת. "היום יורים בחתונות ובמסיבות, במקום להחרים את האנשים האלה - באים לברך אותם. לא צריך לברך אנשים שמסכנים את חיינו".