כ-200 אורחי חתונה שנערכה אמש (יום ה') בגן האירועים קדמא במושב נווה אילן סמוך לירושלים, נאלצו להעביר את הלילה בתוך כלי הרכב שלהם בגלל פגעי מזג האוויר המושלג באזור. "נשארנו במשך שעות עם חימום באוטו ומוזיקה", סיפר ל-ynet מיכאל לוי מפתח תקווה.
בזמן שבירושלים ובסביבת הרי יהודה חוגגים מאתמול בערב את הגעת השלג, לאורחי החתונה ציפתה חוויה לא כל כך משמחת. מאות אורחים שיצאו ממתחם גן האירועים, הבחינו כי המשטרה חסמה כמה מהכבישים באזור בגלל הצטברות קרח על צירי התנועה.

4 צפייה בגלריה
מיכאל ושושי לוי
מיכאל ושושי לוי
"ניסינו לישון, אבל לא הצלחנו". מיכאל ושושי לוי
(צילום: מיכאל ושושי לוי)
בעקבות החסימה נותרו האורחים לאורך כל הלילה בחניה של תחנת הדלק הסמוכה לפונדק אלביס המפורסם. "היינו בחתונה של אחיין שלי, יצאנו ב-23:00 בלילה, ואחרי כמה מאות מטרים נתקענו בחסימה של המשטרה", סיפר מיכאל לוי שעשה כאמור את הלילה ברכבו יחד עם בת זוגו שושי.
לוי סיפר עוד: "זו פעם ראשונה שאנחנו חווים סופת שלג בעוצמה כזאת. ניסינו לישון, אבל לא הצלחנו. הרבה אורחים תקועים איתנו במשך שעות כל הלילה. ידענו שיש מזג אוויר קיצוני, אבל היה חשוב לנו לחגוג עם החתן והכלה כמו שצריך".
4 צפייה בגלריה
שלג בירושלים
שלג בירושלים
שלג בירושלים
(צילום: עמית שאבי)
4 צפייה בגלריה
שלג בירושלים
שלג בירושלים
(צילום: עמית שאבי)
4 צפייה בגלריה
שלג בירושלים
שלג בירושלים
(צילום: רויטרס)

עוד מאות כלי רכב נתקעו במהלך הלילה בכבישים שמובילים לירושלים. השלג שנערם בכמויות רבות בבירה וסביבותיה הוביל לחסימת התנועה בכבישים רבים. מפלסות וטרקטורים של עיריית ירושלים פעלו על מנת לפתוח את הצירים.
באזור ירושלים נערם השלג לגובה של כ-20 סנטימטרים. במהלך הבוקר הטמפרטורות יעלו, ובעקבות כך השלג יימס.