1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
בן 40 מחיפה שעובד במועדונית באחד מבתי הספר היסודיים חשוד במעשים מגונים בכמה תלמידות בבנות 10-6. במשטרה חושדים כי במהלך עבודתו נגע החשוד בתלמידות מעל בגדיהן.
החשוד נחקר ביחידת ההונאה של משטרת חיפה והורחק מהמוסד החינוכי שבו הועסק. החוקרים בודקים כעת אם היו מקרים נוספים ובינתיים בית המשפט שחרר אותו ממעצר בתנאים מגבילים.
האירוע גרם לטלטלה רבה בקרב ההורים והצוות החינוכי. מנהלת בית הספר שלחה מכתב להורי התלמידים והתלמידות, שבו הודיעה להם על המקרה ועל הדרך בה פועל בית הספר באירוע. "אני יודעת כי מדובר בהודעה מטלטלת ולא פשוטה. מבקשת מכם במלוא הצניעות והאחריות, לסמוך עליי, כמנהלת בית הספר, שאני והצוות החינוכי עושים ונמשיך לעשות כל שיידרש כדי לשמר את המוגנות והביטחון של התלמידים ושל כלל קהילת בית הספר".
מנהלת בית הספר הוסיפה כי ניסיונה המקצועי לימד אותה שתגובת ההורים לאירועים כגון אלה, הפרשנות שלהם ואופי השיח עם הילדים משפיעים על תפיסת הילד את האירוע והמשמעות שהוא מייחס לדברים שהתרחשו. "נבנתה תוכנית התערבות אותה יוביל הצוות החינוכי אשר מטרתה אוורור רגשות ומתן כלים לילדים להגברת המודעות והמוגנות שלהם. התוכנית נבנתה בליווי גורמים מקצועיים מטעם השרות הפסיכולוגי, הפיקוח של משרד החינוך והרשת העירונית".