חברי כנופייה בהודו הקימו תחנת משטרה פיקטיבית בבית מלון, וניהלו אותה במשך שמונה חודשים. העבריינים לבשו מדים של שוטרים ונשאו אקדחים. גורם רשמי במדינת המחוז ביהר בצפון-מזרח הודו אמר שהמתחזים הצליחו לסחוט כספים ממאות בני אדם.
בהודו רוחשים כבוד רב ללובשי-מדים, ולעיתים קרובות מדווח במדינה על נוכלים שמתחזים לשוטרים או לחיילים. עם זאת נראה שהקמת תחנת משטרה פיקטיבית היא שיא חדש בתחום.
1 צפייה בגלריה
הודו שוטרים משטרה
הודו שוטרים משטרה
שוטרים בהודו. המתחזים הצליחו לנהל את התחנה המזויפת במשך 8 חודשים
(צילום: AP )
הכנופייה הקימה את התחנה הפיקטיבית במרחק של 500 מטרים בלבד מביתו של מפקד תחנת המשטרה המקומית. העבריינים המתחזים נהגו לגבות כסף מתושבים מקומיים שהיו מתייצבים ב"תחנת המשטרה" בבית המלון כדי להגיש תלונות, ולקחו כסף גם מתושבים שלהם הבטיחו לסייע בדיור ציבורי או במציאת עבודה במשטרה. המתחזים שילמו לתושבים באזורים כפריים שכר של 500 רופי ביום (כ-20 שקלים), כדי שהם יעמידו פנים שגם הם עובדים כשוטרים בתחנה.
החבורה נתפסה כששוטר מקומי נתקל בשניים מהמתחזים, ותהה מדוע האקדחים שלהם אינם דומים לאקדחים של שאר השוטרים. בהמשך נעצרו לפחות שישה מחברי הכנופייה - כולל שתי נשים. עם זאת, מנהיג הכנופייה עדיין לא נתפס. הרשויות הודיעו כי מתנהלת חקירה בנושא.