קובי פריאנטה נרצח ב-7 באוקטובר בזמן שיצא לריצת בוקר עם חבריו מקבוצת הריצה של שדרות. לאחר שנרצח, אשתו של קובי, סיוון, תפסה את ניהול חברת השלטים "פרונט" שהייתה בבעלותו. היום (רביעי) סיוון התחילה קמפיין שלטי חוצות לאור חזרת החטופים. הקמפיין, שנושא את המשפט "ימים של תקווה", יעלה בשלטים ברחבי שדרות, אופקים, נתיבות ויישובי המועצות המקומיות בנגב המערבי ועוטף עזה.
2 צפייה בגלריה


סיון פריאנטה והשלט לזכר בעלה קובי ז"ל. "היה ברור לי ב-7 באוקטובר שאני מוותרת על חיי ומהיום חיה את קובי"
סיוון סיפרה על הבחירה להמשיך לנהל את העסק: "היה ברור לי ב-7 באוקטובר שאני מוותרת על חיי ומהיום חיה את קובי ואת העסקים שהוא ניהל. לא היה פשוט להיכנס לזה ולהתחיל לחיות חיים של מישהו אחר. אני רואה בהמשך ניהול העסק מקור הנצחה של קובי. השארתי הכל אותו הדבר: מייל, טלפון, שם, וזה מה שנותן לי את הכוח להמשיך ולהנציח אותו". לאחר מותו, סיוון אפילו עונדת את השעון של קובי על ידה, ולמעשה עונדת שני שעונים.
את הקמפיין שיזמו סיוון וחברת גרופ19 שיושבת בשדרות, יממנו עשרות מהחברות הגדולות במשק הישראלי שרכשו פרסום בשלטים. סיוון אומרת שזהו "מהלך נדיר", משום שלדבריה – החברות הגדולות לא מפרסמות באזור הנגב המערבי בדרך קבע. "יש התמודדות והיא לא פשוטה. 7 באוקטובר לקח לילדים שלי את אבא שלהם", היא אומרת ומוסיפה: "העסק בדרום זה גם דבר שמוסיף לקושי. חברות גדולות לא מפרסמות כאן. אנחנו צרכנים 'פחות חשובים'".

חנה רדו, מייסדת גרופ19: "גם בימים של כאב גדול, התקווה תמיד קיימת. החיבור בין החברות המובילות במשק למיזם הזה הוא עדות לעוצמה של ערבות הדדית ולכוחם של עסקים ליזום שינוי כלכלי בקהילות. שיתוף הפעולה עם שיתוף הפעולה עם סיוון פריאנטה, שבעלה קובי ז"ל נרצח ב-7 אוקטובר הוא דוגמה לכך שהסתכלות קהילתית ועסקית רחבה, יחד עם שילוב נכון של התעשייה יכול להפוך לכלי לחיזוק תקווה, צמיחה וחוסן בקרב הקהילה".