סוכנות הידיעות האיראנית תסנים דיווחה כי שר החוץ עבאס עראקצ'י שוחח בטלפון עם בכיר חמאס באסם נעים, ואמר לו כי "צוות המשא ומתן האיראני יעלה את סוגיית התקיפות המתמשכות של ישראל נגד עזה, ההפרות המתמשכות והמשך רצח העם".