בהמשך להודעה האיראנית כי תקפה עמדות צבאיות אמריקניות במפרץ, משרד החוץ של בחריין הודיע כי התקיפות היו בשטח המדינה, וגינה: "זו הפרה בוטה של ​​ריבונות בחריין, ואיום על ביטחון אזרחיה ותושביה. בחריין שומרת לעצמה את הזכות המלאה להגן על ריבונותה". בהמשך נטען כי "תקיפות המשטר האיראני, בתקופה שבה מתקיימים מאמצים אזוריים ובינלאומיים להפחתת הסלמה, מטילות את האחריות הבלעדית לערעור מאמצי השלום על טהרן. לא ניתן לבנות שלום באמצעות הפחדה".