פיקוד המרכז של צבא ארצות הברית (CENTCOM) אישר בפוסט ברשת X כי הוא תקף באיראן, בתגובה לפגיעת כטב"ם בספינת מסחר במצר הורמוז אתמול. בפוסט נכתב כי "מטוסים אמריקניים תקפו אתרי אחסון טילים וכטב"מים איראניים, כמו גם אתרי מכ"ם חופיים". עוד נכתב: "התוקפנות הבלתי מוצדקת מצד הכוחות האיראנים נגד השיט המסחרי היוותה הפרה ברורה של הפסקת האש. יתרה מכך, התנהגותה המסוכנת של איראן פגעה בחופש השיט, בשעה שהמסחר זורם באופן גובר דרך פרוזדור הסחר הבינלאומי החיוני הזה".



