ראש צוות ההגנה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עו"ד בעז בן צור, ביקש להשתחרר מייצוגו במשפט. נמסר כי הסיבה היא מצבו הבריאותי של בן משפחתו, וכי ההחלטה התקבלה בהסכמה ובתיאום. עו"ד עמית חדד, שמייצג את נתניהו בתיקים 1000 ו-2000, ייצג את ראש הממשלה גם בתיק 4000. ראוי לציין כי על מנת להשתחרר מייצוג, יש צורך בהסכמת השופטים.
"מתחילת ההליך ועד עתה אני משוכנע שלטענות נגד ראש הממשלה אין יסוד ושהן הופרכו בבית המשפט. אני סמוך ובטוח שעורך הדין חדד ימשיך ויוכיח זאת גם בפרשת ההגנה", אמר בן צור. הוא ימשיך לייצג את נתניהו עד תום פרשת התביעה - שבה מעידים עדי התביעה - הליך שיסתיים ככל הנראה בעוד כמה חודשים.

1 צפייה בגלריה
(צילום: יואב דודקביץ', רויטרס)
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "אני מודה לעו״ד בן צור על עבודתו המקצועית והמסורה, ולחשיפות המשמעותיות שגילה שמפריכות את האשמות נגדי. אני מצטער על עזיבתו, אבל בנסיבות העניין - המשפחה קודמת. אני רק יכול לאחל רפואה שלמה לבן משפחתו".
עו"ד בן צור הצטרף לצוות ההגנה של נתניהו בחודש אוגוסט בשנת 2020. בן צור נחשב לאחד הסנגורים המובילים בישראל. בין היתר, הוא ייצג את עו"ד אפי נוה, לשעבר ראש לשכת עורכי הדין, בשתי פרשיות שבהן נקשר שמו. הוא מתמחה במשפט מסחרי, אזרחי, צווארון לבן, דיני ביטוח ומשפט מנהלי וכן בתביעות בעלות פרופיל ציבורי גבוה ובתיקים ביטחוניים מסווגים. התמחות מיוחדת של עו"ד בן צור היא ייצוג בוועדות חקירה. בין היתר, הופיע בפני ועדת החקירה שהוקמה לאחר מלחמת לבנון השנייה (בייצוג שר הביטחון לשעבר, עמיר פרץ); בוועדת זיילר, שחקרה את התנהלות המשטרה (בייצוג קציני משטרה בכירים) ועוד. הוא גם ייצג בעבר את ארנון מילצ'ן ואת העוזרת שלו, הדס קליין.
במהלך הייצוג של נתניהו, התפרסמה שיחה קשה בין השניים על רקע הרפורמה המשפטית במהלכה, כך פורסם, אמר בן צור לראש הממשלה כי אם לא תיעצר החקיקה הוא לא יוכל לייצג אותו. לא ידוע מה הייתה בזמנו תשובת נתניהו.