מועתז סיורי (26), תושב מזרח ירושלים, נאשם כי תקף לפני שבועיים באלימות קשה את הגרוש של אחותו ואז דרס אותו, על רקע סכסוך על הסדרי ראיה של הילדים. ל-ynet הגיע תיעוד בלעדי של התקיפה (בסרטון בתחילת הכתבה).
האירוע התרחש בעת שהקורבן יצא ממקום עבודתו במאפיית "בית התנור" בוואדי ג'וז בירושלים. על פי כתב האישום ב-22.6 סמוך לשעה 16:00 הגיע הנאשם, תושב ראס אל עמוד, סמוך למאפייה יחד עם שני חשודים נוספים, כאשר הוא מצויד באלת מתכת וחשוד נוסף מצויד בגז פלפל.
ברגע שיצא המתלונן מהמאפייה ניגש אליו סיורי והחל להכותו באלימות קשה בראשו ובפלג גופו העליון מספר רב של פעמים. בהמשך הצטרפו השניים הנוספים כשהאחד מפיל אותו על הרצפה והשני מרסס אותו בגז הפלפל. בעודו מנסה להשתחרר ומרותק על הרצפה הכה אותו הנאשם כ-15 פעמים בכל חלקי גופו.
5 צפייה בגלריה
אחיה של האם בעת התקיפה של הגרוש
אחיה של האם בעת התקיפה של הגרוש
תיעוד התקיפה
עוברי אורח שהבחינו במתרחש ניסו להפריד בין המעורבים, אך הנאשם וחברו המשיכו ולא חדלו מלהכות אותו. כאשר הצליחו לבסוף עוברי האורח להפריד ביניהם, נמלט הנאשם אל רכבו והמתלונן שהתאושש ניסה לתקוף אותו בחזרה באמצעות פלטת עץ שמצא בסמוך. סיורי נכנס לרכבו ונמלט במהירות מהמקום בעוד שבזמן הנהיגה המהירה פגע בלא משים במתלונן עם רכבו. נגרמו למתלונן פצעים רבים בגופו ובראשו והוא דימם במקום ופונה לבית החולים שערי צדק במצב בינוני.
הפרקליטות הגישה היום נגד סיורי כתב אישום לבית משפט המחוזי בירושלים ובקשת מעצר עד תום ההליכים.
קצין החקירות והמודיעין בתחנת שלם במחוז ירושלים, רפ"ק נדב רפפורט, אמר כ "תחנת שלם במחוז ירושלים פועלת בנחישות נגד כל אירוע אלימות בחברה הערבית ואירוע אלימות בכלל מכל סוג שהוא ומבצעיו, וזאת בהתאם למדיניות מפקד המחוז. אירועים אלה המתרחשים במזרח העיר, מטופלים בכל הכלים שברשותנו ובנחישות בלתי מתפשרת, כשהמטרה היא למצות את הדין עם עבריינים אלימים".