ילד בן שש נלכד בצהריים (שני) על פסל של דינוזאור בגובה של כעשרה מטרים, לאחר שטיפס עליו בפארק ענבה במודיעין - ולא הצליח לרדת. לוחמי אש הוזעקו למקום וחילצו אותו באמצעות מנוף. צפו בתיעוד מרגעי הדרמה:

לוחמי האש הוזנקו מתחנת מודיעין בפיקודו של רשף ניסים פוני. "הילד המבוהל הועבר לטיפול גורמי הרפואה בליווי הוריו", נמסר מדוברות תחנה אזורית איילון - שם הגדירו את האירוע כ"סמי הכבאי, גרסת המציאות".
"הילד כנראה טיפס מהזנב והגיע עד לראש, הדודה חיפשה אותו וראתה אותו למעלה והזעיקו אותנו", סיפר ל-ynet רשף פוני. "זה היה חילוץ מורט עצבים, היינו חייבים להיות זהירים ולהרגיע את הילד שכל תזוזה שלו ימינה שמאלה - והוא נופל מגובה של יותר מ-10 מטרים - ואז היינו חס וחלילה בסיפור אחר".
1 צפייה בגלריה
ילד בן 6 לכוד על דינוזאור
ילד בן 6 לכוד על דינוזאור
הילד לכוד על ראש ה"דינוזאור"
(צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל)
לדברי פוני, "במשך כל החילוץ דיברנו עם הילד לא לזוז, להוריד את הלחץ, ושידרנו לו שעוד רגע הוא יורד למטה. החילוץ לקח חצי שעה בערך, הילד למזלנו התנהג למופת וחיכה לנו בלי לזוז. זה גם לא היה אפשרי שכבאי יעלה על הדינוזאור ויטפס לראש, כי הכל עשוי מפיברגלס ועלול להתמוטט. זה היה אירוע לא קל עם המון לחץ, גם דאגנו להרחיק מהמקום סקרנים שהתאספו מתחת כדי לא להלחיץ את הילד עוד יותר".