מבוכה במכללה האקדמית כנרת: אחרי גל פריצות למדור בחינות במכללה והדלפתן, עצרו בשבוע שעבר שוטרי טבריה שלושה סטודנטים, כולם תלמידי שנה ג'. החשודים נתפסו על חם, תוך כדי ניסיון פריצה והעבירות שמיוחסות להם הן התפרצות, גניבה וקשירת קשר. מעצרם הוארך אתמול (ראשון) בארבעה ימים נוספים.
1 צפייה בגלריה
החשד: פרצו למדור בחינות, גנבו אותן והדליפו. אילוסטרציה
החשד: פרצו למדור בחינות, גנבו אותן והדליפו. אילוסטרציה
החשד: פרצו למדור בחינות, גנבו אותן והדליפו. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מרגע שהחל גל הפריצות פנו במכללה למשטרת טבריה, שם פתחו בחקירה סמויה. "אמש, תוך כדי ניסיון פריצה, נעצרו שלושה חשודים שנלקחו לחקירה. בזכות מערך האבטחה של המכללה אותרו הבחירות שהודלפו", נכתב במסמך שהפיצה המכללה בקרב אנשי הסגל הבכיר שלה.
גורם המעורב בטיפול בתיק סיפר ל-ynet כי "בעקבות התלונה במשטרת טבריה הציבו הבלשים מארב ליד מדור הבחינות ותפסו את החשודים בפריצה 'על חם' בשעת לילה מאוחרת".
אמיר עאזםעו"ד אמיר עאזם
עו"ד אמיר עאזם, שמייצג את אחד הסטודנטים, מסר בתגובה: "הלקוח שלי סטודנט נורמטיבי, סטודנט מצטיין במכללת כנרת, המעצר נפל עליו כרעם ביום בהיר. הוא בן למשפחה טובה, הוא סטודנט שנה שלישית, כופר בכל החשדות נגדו, אין לו שום קשר לפריצות".
עו"ד יובל זולטי, שמייצג את סטודנט אחר מטעם הסניגוריה הציבורית, הוסיף: "הלקוח שלי נורמטיבי לחלוטין, סטודנט בשנה השלישית שעומד על סף סיום הלימודים האקדמיים, הוא משתף פעולה מלא באורח מלא עם החוקרים, ממתינים לסיום החקירה כדי שישוחרר ויחזור ללימודיו במכללה. אין עילה להמשך החזקתו במעצר, הוא עצור כבר חמישה ימים בתנאים לא קלים וטוב תעשה המשטרה אם תשחרר אותו ותאפשר לו להמשיך בלימודיו".