סכסוך חנייה בין בני משפחה הוביל לקטטה המונית - וכתבי אישום: שני צעירים מהכפר יפיע שליד נצרת, בני 26 ו-19, הואשמו בשורת עבירות אלימות בעקבות תגרה המונית שפרצה בגלל מקום חנייה שנתפס. תיעוד הקטטה - בפתח הכתבה.
הקטטה פרצה לפני כשבועיים בשעת ערב מאוחרת, אז חזר אדם בשם מאג'ד מחאג'נה לביתו, וגילה שהחנייה נתפסה על-ידי קרוב משפחתו. מאג'ד שלח אדם כדי שיבקש להזיז את הרכב, אז יצא אחיינו של מאג'ד, ג'מאל, יחד עם בנו, ופרצו בוויכוח.
בכתב האישום שהוגש נגד שניים מהמעורבים, נכתב כי בני המשפחה המורחבת יצאו מהבתים עם מוטות וצינורות ברזל, עמדו בפתח ביתו של ג'מאל והחלו לצעוק - כשהוא מגיב בריסוס גז פלפל. הנאשם הראשון (26) ניסה להכות את אחד הנוכחים עם מוט ברזל - אך ג'מאל חצץ ביניהם ונפגע בעצמו. בהמשך השליך אדם נוסף עציצים לעבר הנאשמים - ופגע ברכב חונה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד קטטה בגלל ויכוח על חנייה בנצרת
תיעוד קטטה בגלל ויכוח על חנייה בנצרת
תיעוד הקטטה שפרצה בגלל ויכוח על חנייה
תוך זמן קצר הגיעו תושבים רבים ממשפחתם של הנאשמים, חלקם חמושים במוטות, והחלו לתקוף את הנוכחים. גם אחיותיו של אחד המעורבים יצאו מביתן וניסו להפריד בין הניצים, ונפגעו גם הן.
למקום הוזעקו כוחות גדולים ממשטרת נצרת כדי להתערב בקטטה, וגבו עדויות לצד איסוף מצלמות האבטחה בשכונה. "קיבלנו דיווח למוקד 100 ומיד יצאנו לשכונה, ביצענו מעצרים של חשודים מעורבים", סיפר רפ"ק אבישי תורג'מן, ראש משרד החקירות והמודיעין במשטרת נצרת. "מדובר בסכסוך ממושך בתוך אותה המשפחה על רקע חנייה, ובקטטה היו יותר מ-10 מעורבים. היה לנו חשוב לסיים את הקטטה לפני שתגלוש לירי לעבר בתים. בינתיים שניים הואשמו והחקירה עוד נמשכת". התיק יתנהל בבית המשפט בנצרת.