מנהלת בית הספר היסודי בתל מונד שבשרון, שנגדה הוגשו תלונות בגין הפרת בידוד, הודתה היום (יום ג') במעשה במכתב התנצלות ששלחה להורי התלמידים. המנהלת טענה כי שגתה בהפרת הבידוד, הסבירה זאת בכך שרצתה להשתתף בביקור של משרד החינוך עם מנהלת המחוז - והתנצלה. במשרד החינוך ממשיכים לבדוק את המקרה.
3 צפייה בגלריה
שלט מועצה מקומית תל מונד
שלט מועצה מקומית תל מונד
(צילום: משי בן עמי)
אתמול הגישה אם לתלמידים בבית הספר תלונה נגד המנהלת בתחנת המשטרה המקומית. היא אמרה שמדובר במחדל גדול. "משרד החינוך חייב לבדוק איך מנהלת בבית ספר יסודי יודעת שהיא נחשפה למורה מאומתת, והגיעה לבית הספר כשהיא לא מחוסנת ומסכנת מאות תלמידים", קבעה האם.
במכתב ששלחה להורים כתבה היום המנהלת, שלא התחסנה: "ביום שישי נחשפתי לחולה מאומתת. מיד עם קבלת ההודעה ביצעתי בדיקה שתוצאתה הייתה שלילית. ביום ראשון בבוקר היה אמור להתקיים בבית הספר ביקור של משרד החינוך עם מנהלת המחוז, אליו התכוננו לא מעט כדי להראות מקרוב את העבודה הענפה שנעשית בביה"ס. ניסיתי לקבל אישור חריג (ליציאה מבידוד - א"ג) כדי להיות בחלק מהביקור. ההגעה לביה"ס הייתה שגויה ונחשבת כהפרת בידוד".
לדברי המנהלת, "ברור לי כי יהיו השלכות לאירוע ואני מקבלת את האחריות. אני מציינת שלא הסתובבתי בבית הספר אלא שהיתי בחדרי בניסיון לקבל את האישור, אך לשווא. לאחר בירורים ותובנות נסעתי הביתה לבידוד. אני מתנצלת מעומק לבי על המקרה ומקווה כי יחד נצליח לצלוח את המשבר שנוצר עקב כך".
ממועצת תל מונד נמסר: "במהלך ביקור של מנהלת המחוז במשרד החינוך עם מפקחות המשרד נודע לנו כי מנהלת בית הספר שהתה בשעות הבוקר בבית הספר למרות שנחשפה למורה מאומתת ובשל כך הייתה מחויבת בבידוד. עם היוודע הדבר התבקשה לעזוב את תחום בית הספר באופן מידי. ואכן כך היה. במקביל, פנינו למפקחת לבדיקת ההתנהלות. מדובר בבריאותם ובשלומם של הילדים וצוות בית הספר ואנו רואים התנהלות זו של המנהלת בחומרה ממשרד החינוך נמסר כי הנושא יטופל במלוא החומרה".