מפכ"ל המשטרה דני לוי פרסם הודעת תמיכה במפקד תחנת בני ברק-רמת גן סנ"צ יובל שביט, שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודיע כי הוא שוקל להדיחו בעקבות ההתנהלות בהפגנת החרדים הקיצונים בכביש 4 בשבוע שעבר. שביט תועד אז קורע למפגין את מכנסיו. מהמשטרה נמסר כי לוי "שוחח עם מפקד התחנה, שמע את השתלשלות האירועים, וקיבל את עמדתם כי בנסיבות האירוע החמור, שבמהלכו נחסם ציר תנועה מרכזי בשעת בוקר מוקדמת, תוך הפרת הסדר הציבורי - נדרשה פעולה משטרתית משמעותית להשבתו". כמו כן נמסר כי "המפכ"ל הביע את הערכתו וגיבויו למפקדים ולשוטרים הפועלים בשטח למען ביטחון הציבור ושמירת הסדר הציבורי וימשיך לעמוד לצידם.




