יונס מנסור, צעיר בן 26 מראמה שבגליל, נורה למוות אחר הצהריים (יום שבת) ביישוב מגוריו. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח ומסרה כי הרקע לירי הינו סכסוך בין עבריינים. מדובר ברצח ה-36 מתחילת השנה במגזר הערבי.
3 צפייה בגלריה
יונס מנסור
יונס מנסור
יונס מנסור, שנורה למוות בראמה
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בראמה
זירת הרצח בראמה
זירת הרצח
הדיווח על האירוע התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 16:19. חובשים ופרמדיקים של הארגון שהוזעקו למקום ביצעו בצעיר פעולות החייאה, אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו.
פרמדיק מד"א פחרי ארנאוט סיפר: "במקום הייתה המולה רבה. הפצוע שסבל מפציעה חודרת בגופו היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

במקביל, אחר הצהריים הגיע תיעוד חריג ממזרח ירושלים, ובו נראים שוטרים יורים לאוויר לאחר שתושבים מקומיים השליכו לעברם אבנים וחפצים אחרים, כגון מוטות. מהמשטרה נמסר כי בעימותים בשכונת ג'בל מוכאבר בבירה נפצע אחד השוטרים באורח קל מאבן ופונה לבית החולים, נזק נגרם לאחת הניידות. שלושה מהמתפרעים נעצרו בחשד ליידוי אבנים, תקיפת שוטרים והפרת הסדר הציבורי.
מהמשטרה נמסר כי העימותים החלו בעקבות תאונת דרכים בג'בל מוכאבר, שבה נפצע רוכב אופנוע ופונה לבית החולים. שוטרים הוזעקו למקום ובמהלך הטיפול באירוע נוצרה סביבם התקהלות - שבמהלכה החלו חשודים להשליך עליהם אבנים וחפצים. כוחות נוספים הוזעקו למקום כדי לסייע לשוטרים, ובתיעוד שהופץ נראים לפחות שניים מהם יורים באוויר, עם אקדח ורובה, ומנסים להתרחק מהתושבים שהתקהלו סביבם.
3 צפייה בגלריה
התפרעויות בשכונת ג'בל מוכבר בעקבות הגעת משטרה למקום לאחר דיווח על תאונת דרכים
התפרעויות בשכונת ג'בל מוכבר בעקבות הגעת משטרה למקום לאחר דיווח על תאונת דרכים
אחד השוטרים יורה לאוויר במהלך התקהלות סביב הכוחות בג'בל מוכאבר
לדברי המשטרה הם ירו באוויר כיוון שחשו סכנת חיים, ובתיעוד נראה בבירור שהירי מתחיל רק לאחר שמוט כלשהו מושלך לעברם. בתיעוד נראים גם שוטרים עוצרים בכוח אדם ששכוב על הכביש, בעוד שוטרת דורשת ממי שמצלם את הסרטון להתפנות משם: "אל תדליק אותי, עוף מפה!", היא צעקה לו.