שלושה בני אדם נפצעו בצהריים (שישי) בפיצוץ מכונית חונה ברחוב אח"י אילת בחיפה. צוות מד"א שהוזעק לזירה פינה שניים מהם לבית החולים רמב"ם בעיר, ומסרו כי אחד מהם, גבר בן 40 מחיפה, במצב קשה. מצבם של השניים האחרים, עוברת אורח בת 56 וגבר כבן 45 ששהה ברכב סמוך, הוגדר קל. המשטרה פתחה בחקירה, הרקע הוא פלילי.
הדיווח על הפיצוץ התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל בשעה 14:08. חובש בכיר במד"א רותם בסודו סיפר: "כשהגענו לרחוב הייתה המולה רבה ואנשים צעקו. גבר שכב בסמוך למדרכה כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בפלג גופו העליון ובגפיים, מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים כשמצבו קשה. עוברת אורח שעברה במקום בזמן הפיצוץ ונפגעה קלות בגפיים טופלה בשטח ופונתה גם כן באמבולנס מד"א לבית חולים. גבר שהיה ברכב סמוך טופל בשטח ולא נזקק לפינוי לבית חולים".
3 צפייה בגלריה
זירת הפיצוץ
זירת הפיצוץ
זירת הפיצוץ בחיפה
(צילום: ליאור אל-חי)
3 צפייה בגלריה
זירת הפיצוץ
זירת הפיצוץ
(צילום: ליאור אל-חי)
3 צפייה בגלריה
זירת הפיצוץ
זירת הפיצוץ
(צילום: ליאור אל-חי)
עד שמיעה וראייה לאירוע סיפר בזירה: "הייתי לא רחוק מהמקום, פתאום היה פיצוץ חזק מאוד וכולם רצו. כשהגענו הנהג היה ישוב בכיסא פצוע ונאנק מכאבים. הוא נפצע קשה ביד ובגב. אנשים התקשרו למד"א שהגיעו מאוד מהר וטיפלו בו. זה מפחיד שזה קורה לך ליד הבית. הוא יכול היה לאבד את החיים שלו בשנייה".
תושבת אחרת סיפרה: "היה פיצוץ אדיר, הייתי בטוחה שנפל טיל מלבנון. זה היה מפחיד. הפיצוץ היה ממש בכניסה לדראג סטור. רק בבוקר הייתי שם". עדה אחרת אמרה: "אני מבוהלת לגמרי. זמן קצר קודם לכן הייתי בדראג סטור עם הילדים שלי. אתה כבר לא יודע מה יכול לקרות".