השיחות בין ארה"ב לאיראן שהיו אמורות להתחדש בשווייץ הוקפאו בעקבות התחדשות המהלומות בין המדינות. כך דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל" מפי גורמים המעורים בנושא. סבב השיחות היה אמור להתקיים בין דרגים טכניים בבורגנשטוק בנוכחות המדינות המתווכות.