רוני ולילך שושן, תושבי להבים, הם שני ההרוגים בהתרסקות המטוס הקל בכביש 60. רוני שושן בן ה-55 היה בכיר לשעבר בחברת כימיקלים לישראל (כיל) וכיום בעלי חברה בפארק ההייטק בלהבים. אשתו לילך בת ה-51 הייתה סמנכ"לית הכספים של הקיבוצים דביר ולהב. השניים הותירו אחריהם שלושה ילדים בני 17, 20 ו-23.
2 צפייה בגלריה
רוני ולילך שושן
רוני ולילך שושן
רוני ולילך שושן
2 צפייה בגלריה
זירת התרסקות המטוס הקל בכביש 60, מחלף שוקת
זירת התרסקות המטוס הקל בכביש 60, מחלף שוקת
זירת התרסקות המטוס הקל בכביש 60, הבוקר
ראש מועצת עומר פיני בדש, שהיה שותפו למטוס של רוני שושן, אמר כי הוא "בשוק ובהלם". הוא סיפר כי המטוס קל שהתרסק היה "מטוס משוכלל ומתקדם. עם טייס אוטומטי ו-GPS. רוני היה טייס מנוסה, עם יותר מעשר שנים של ניסיון. הוא ניהל את אחזקת המטוס".
בדש העריך שההתרסקות, זמן קצר לאחר ההמראה, לא נבעה מטעות אנוש: "רוני לא היה מנסה לנחות על הכביש. כנראה הייתה לו תקלה טכנית, אולי הוא איבד את ההגאים. אין שום סיבה שינחת על הכביש כשהוא יכול לנחות בשטח".
המטוס שהתרסק הוא אווירון זעיר מימדים, אולטראלייט, שטס בגבהים נמוכים ממטוסי תעופה קלה ומשקלו לרוב קטן יותר. דיווח על ההתרסקות הועבר לחוקר הראשי במשרד התחבורה ולרשות שדות התעופה.
שירותי הכבאות מסרו כי "במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל התקבלו כמה קריאות על עשן שחור וסמיך באזור צומת שוקת ומטוס קל שנראה במקום. צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת באר שבע הוזנקו למקום האירוע, ובהגיעם למקום זיהו כי מדובר בהתרסקות מטוס קל שבוער ובו שני לכודים. הלוחמים פעלו לחלץ את הלכודים במקביל לפעולות הכיבוי עד להשגת שליטה מלאה.
סגן טפסר אסף אבוטבול אמר כי "לצערנו נקבע מותם של שני הלכודים במקום. מדובר בתאונה קשה מאוד. לא ניתן לזהות אפילו שמדובר במטוס קל לאחר ההתרסקות. האירוע בשליטה".