3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בנואיבה
זירת התאונה בנואיבה
זירת התאונה בסיני
שני צעירים ישראלים נפצעו באורח קשה בצהריים (יום חמישי) בתאונת דרכים בחצי האי סיני. חמישה ישראלים נוספים נפצעו בתאונה, ככל הנראה ארבעה מהם באורח קל ואחד במצב בינוני. הפצועים יפונו בהמשך באמבולנסים לבית החולים יוספטל באילת ומשם, לפי הצורך, יועברו לבית החולים סורוקה בבאר שבע במסוק של צה"ל. מיוספטל נמסר כי מסוק של 669 ממתין במנחת בית החולים.
התאונה התרחשה כאשר רכב הסעות שבו נסעו השבעה בכביש שמוביל ממעבר טאבה לנואיבה התנגש ברכב שבא ממול. הפצועים הועברו תחילה לבית חולים מקומי ובישראל קיימו מגעים עם המצרים להעברתם לבית חולים בארץ.
3 צפייה בגלריה
מעבר טאבה אילת
מעבר טאבה אילת
ממתינים לפצועים במעבר טאבה
(צילום: מאיר אוחיון ורז גליל)
3 צפייה בגלריה
מעבר טאבה אילת
מעבר טאבה אילת
אמבולנסים של מד"א במעבר טאבה
(צילום: מאיר אוחיון ורז גליל)
מסוק צה"ל נוחת בבית החולים יוספטל באילת

משרד החוץ, יחד עם חברות הביטוח והגורמים הרלוונטיים, בחנו את הדרך היעילה והבטוחה ביותר לפינוי הפצועים להמשך טיפול בישראל. מסוקים של צה"ל הוזנקו כאמור עם לוחמי 669 לבית החולים יוספטל שבאילת, כדי לסייע במידת הצורך להעבירם לבית חולים אחר.
אביה של אחת הפצועות סיפר ל-ynet כי בתו וחבריה אמרו שדקות לפני התאונה, "הנהג המקומי ברכב הההסעות נסע בפראות, ולא הפסיק לעקוף מכוניות. הם ביקשו שייסע לאט".
מנהל מד"א אילת, גבי בריבו, מסר בעת ההמתנה לפצועים במסוף טאבה כי "בשעה 18:00 קיבלנו את ההודעה על תאונת דרכים קשה שהתרחשה בנואיבה, מרחק כשעה נסיעה מהגבול. הפצועים יועברו מכאן ליוספטל לטיפול יותר מתקדם, ומשם יוחלט אם להעבירם במסוק לכיוון בתי חולים במרכז הארץ".