2 צפייה בגלריה
יותם אוקון המורה שחשוד בעבירות מין בתלמידה בת 12
יותם אוקון המורה שחשוד בעבירות מין בתלמידה בת 12
המורה החשוד יותם אוקון
(מתוך אינסטגרם)
יותם אוקון (37) הוא המורה בבית ספר יסודי יוקרתי בתל אביב החשוד בעבירות מין בתלמידה בת 12. כך הותר לפרסום היום (רביעי).
אוקון היה מורה למדעים ומחנך בשכבה ו' באחד מבתי הספר היוקרתיים בעיר, וכבר לפני כמה חודשים עבודתו בבית הספר הופסקה לאחר שמידע על מעשיו הגיע להנהלה.
לפני כשבועיים הוא נעצר לאחר שתלונה בעניין הוגשה למשטרה. במהלך החקירה, ובעקבות חדירה לטלפון הנייד שלו שהוחרם, התברר לחוקרים כי הקשר בין המורה לבין הילדה היה רחוק מלהיות קשר של התכתבות "בעייתית" בלבד. החוקרים גילו כי המורה ניהל עימה שיחות מיניות בוטות בוואטסאפ, ביקש ממנה לשלוח לו תמונות שלה בעירום, וכן לבצע בעצמה מעשים מיניים.
2 צפייה בגלריה
עו"ד ששי גז ועידן שני
עו"ד ששי גז ועידן שני
"החשוד מתבייש במעשיו". עורכי הדין ששי גז ועידן שני
(צילום: דנה קופל)
מעצרו של אוקון הוארך היום בפעם השנייה, ושופטת בית משפט השלום בתל אביב כריסטינה חילו אסעד כתבה כי "העבירות המיוחסות לחשוד הן עבירות קשות וחמורות, בפרט על רקע מעמדו של החשוד כמורה של הקטינה ופער הגילאים בינו לבין הקטינה". עוד כתבה השופטת: "עיון בתיק מלמד כי העבירות מתפרסות גם מעבר למה שהחשוד מודה בו".
סניגוריו של החשוד עורכי הדין ששי גז ועידן שני אמרו: "מדובר באירוע שאירע לפני זמן רב ומאז החשוד הפסיק את עבודתו כמורה בבית הספר. כל המעשים המיוחסים לחשוד הינם במסגרת התכתבויות בלבד וחלילה לא מעבר לכך. החשוד מתבייש במעשיו ועם סיום החקירה אנו מאמינים שישוחרר לביתו".