משפחתה של תמר גוטמן (27), שנחשבה נעדרת מאז המסיבה ברעים, התבשרה כי היא ככל הנראה נרצחה. המידע הגיע ממצלמות המחבלים, שאישרו את הרצח - אולם גופתה לא נמצאה עד כה. "קיבלנו עדות שהיא נרצחה ב-7 באוקטובר, אבל היא לא נמצאה - ולכן כרגע לא תתקיים הלוויה", כתבה אחותה.
2 צפייה בגלריה
תמר גוטמן
תמר גוטמן
תמר גוטמן
"קיבלנו לידינו בצורה רשמית מהמוסדות הרלוונטיים סרטון שבו נראית תמר באופן שבוודאות מאוד גבוהה היא הרוגה. אין לנו שום ממצא שמאפשר קבורה בשלב זה, אז אם יש גופה היא לא אצלנו. לא בשורה ולא במכון הפתולוגי", סיפרו במשפחתה של תמר. "מבחינת כוחות הביטחון היא עדיין מוגדרת כנעדרת כיוון שאין גופה, אבל מבחינת ההתייחסות, ההנחה היא שהיא נהרגה".
"מניתוח הצילום שגם אנחנו ראינו, נראה שהיא נהרגה במהלך האירוע. בסרטון היא נראית ליד אחד החברים שגם זוהה כבר כהרוג. זה מחזק את ההנחה הזו", הוסיפו במשפחה. "היה מאוד קשה להיחשף לסרטון. יש שאלות שאין להן מענה, כיוון שכל אזור הרכב נשרף ואין יכולת לנתח את הממצאים שרואים שם בצורה מלאה. לאף אחד אין את היכולת הזו".
2 צפייה בגלריה
תמר גוטמן ואחותה אדווה
תמר גוטמן ואחותה אדווה
"ב-7:27 קיבלנו את ההודעה האחרונה ממנה". תמר ואחותה אדווה
תמר שוחחה עם אחותה אדווה בבוקר של מתקפת הטרור. ב-6:30 שלחה האחות הודעה לתמר - עם תחילת האזעקות, ושאלה אם היא בדרך הביתה. "היא כתבה לי שהיא בסדר, אבל שהם לא יכולים לחזור הביתה בגלל שיש מחבלים על הכביש. שאלתי אם יש איתם כוח ביטחוני, מישהו חמוש, היא אמרה שיש שוטרים ומאבטחים והכל בסדר", סיפרה השבוע האחות אדווה. היא ביקשה ממנה לנסות לעזוב, או למצוא מקום בטוח.
"היא לא הייתה מאוד מוטרדת ושאלה עלינו, אם יש לנו אזעקות. ב-7:27 קיבלנו את ההודעה האחרונה ממנה בה היא כתבה שהיא תעדכן אותי כשהיא תיסע הביתה", סיפרה האחות. יחד עם תמר נעלמו גם ארבעת חבריה, והטלפון של תמר נמצא מאוחר יותר זרוק על הכביש בנקודה שממנה נחטפו אזרחים רבים לעזה. בחיפושים בבית החולים סורוקה התברר שהיא לא בין הפצועים.