בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) פעם נוספת את מעצרו של אליהו ילין, תושב ירושלים בן 37 שעובד כמהנדס בחברת מובילאיי, שחשוד בתקיפת גבר בן 69 במהלך ויכוח בכביש - ופציעתו באורח אנוש. ילין נעצר על-ידי המשטרה ביום שני, אז מעצרו הוארך בשלושה ימים, וכעת קבע בית המשפט כי הוא יישאר במעצר ארבעה ימים נוספים. ביציאה מאולם בית המשפט התנצל ילין בפני משפחת הקורבן, ומסר: "אני מבקש סליחה".

החקירה החלה בעקבות תלונת בנו של הקורבן, על כך שאביו הותקף ברחוב ואושפז במצב אנוש בבית החולים בשל פגיעת ראש. לפי גרסתו של ילין, הגבר המבוגר דפק על רכבו ואמר לו: "אתה נורמלי?", והכה אותו בפניו. לפי החקירה ילין המשיך בנסיעה, הבחין בו שוב - ואז תקף את המבוגר. מהדחיפה נפל המבוגר, נפגע בראשו ואושפז כשמצבו מוגדר אנוש.
לאחר התקיפה עזב ילין את המקום - מבלי שניסה לסייע למבוגר שהוטל על הכביש. הגבר המבוגר עבר ניתוח ראש בבית החולים על מנת לעצור את הדימום.
עם קבלת הדיווח מהבן, החלו שוטרי מחוז ירושלים בפעולות חקירה מגוונות במטרה להתחקות אחר החשוד במעשה. החוקרים אספו ממצאים וראיות, חשפו את זהותו של החשוד והוצא נגדו צו מעצר בבית משפט. ביום שני האחרון, כאמור, הוא אותר ונעצר במקום עבודתו בירושלים, והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.