חגית חן, אימו של החלל איתי חן שנרצח ונחטף ב-7 באוקטובר התייחסה במסיבת עיתונאים של ארגון "מועצת אוקטובר" להחלטתו של ראש השב"כ דוד זיני לפרק פינת זיכרון שהוקמה במטה לחללי השירות שנפלו ב-7 באוקטובר. חן אמרה: "אני רוצה לפנות לזיני. זיכרון אינו תבוסתנות. דווקא מי שנושא באחריות חייב להסתכל על המחדל בעיניים בכל יום. לא כדי לחיות בעבר, אלא כדי להבטיח שלא יהיו עוד משפחות שיצטרפו למעגל השכול והחטופים. מחיקת סמלי הזיכרון לא מוחקת את האחריות".