1 צפייה בגלריה
הקליע שהושאר ברכבו של אחד מבעלי העסקים במרינה באשקלון
הקליע שהושאר ברכבו של אחד מבעלי העסקים במרינה באשקלון
הקליע ברכבו של אחד מבעלי העסקים במרינה באשקלון
בחודשים האחרונים מתנהל סכסוך מר בין בעלי עסקים במרינה באשקלון, אולם אתמול (שלישי) נראה מסר של החרפה: בעל עסק שחלונות מכוניתו נופצו מצא על כיסא הנהג נייר - ובתוכו מגולגל קליע של רובה.
המסר ברור, אבל זו לא הפעם הראשונה. בעל העסק ושותפיו, שלטענתם יודעים מי עומד אחורי המעשה ואף סיפקו למשטרה ראיות, מסוכסכים עם בעל עסק אחר על רקע אישי. בחודשים האחרונים מכוניותיהם הושחתו בעזרת חומצה, רכבים הוצתו וצמיגים נוקבו. בעבר הוגשו תלונות והמשטרה אף פתחה בחקירה - אך התיקים נגד החשוד נסגרו.

בינתיים הסכסוך נמשך ומשטרת אשקלון טרם עצרה חשודים. השותפים לעסק ונשותיהם שנפגעו חוששים לחייהם, והם נואשים מחוסר הטיפול המשטרתי ולכן פנו לעורכת הדין לימור רוט חזן, שמסרה: "הגיעו אליי קורבנות נורמטיביים לחלוטין, אנשים צעירים וישרים שפתחו עסק במרינה לפרנסתם וחיים תקופה ארוכה בפחד ואימה לאחר שהציתו להם רכבים, ניקבו להם צמיגים ושפכו להם חומצה על הרכבים. להם, וגם לעובדים שלהם ולבנות הזוג. זאת למרות שהגישו תלונות מפורטות במשטרה, הצביעו על החשוד המרכזי ויש להם סרטונים שמראים איך לאור יום מגיע בן אדם עם פנים חשופות ומצית להם את הרכב".
עו"ד לימור רוט חזןעו"ד לימור רוט חזן
עו"ד חזן הוסיפה: "המשטרה לא הצליחה לפענח מי עומד מאחורי האירועים החמורים האלה ולא ביצעה פעולות חקירה מתבקשות כדי להביא למעצרים והעמדה לדין של העבריינים בביצוע פשעים כל כך חמורים. אני המומה מהחקירה הרשלנית וחסרת האחריות של המשטרה בניהול כל האירוע המתמשך הזה, שכעת גם הסלים לאיום מפורש ברצח אחרי שהעבריינים השאירו כדור חי על נייר ברכב של אחד המתלוננים. למה מחכים? שיתרחש רצח? המשטרה אפילו לא טרחה להגיע לזירה. כמה אפשר לא לתת שום ביטחון ושום מענה לאזרחים תמימים שחיים בגיהנום? עבירות חמורות מתרחשות לאור יום. אני שואלת, איפה משטרת ישראל?".
תגובת משטרת ישראל טרם התקבלה. גורם במשטרה אמר בתגובה כי נפתחה חקירה ויש ממצאים מתקדמים.