1 צפייה בגלריה
זירת הטביעה בחוף דור
זירת הטביעה בחוף דור
זירת הטביעה בחוף דור
(צילום: דוברות מד"א)
גבר כבן 40 טבע אחר הצהריים (יום רביעי) למוות בחוף דור. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום אחרי פעולות החייאה שלא צלחו. זוהי הטביעה השנייה היום בים, אחרי שבשעות הבוקר טבעה אישה בת 82 בחוף הים בנתניה ופונתה במצב אנוש.
הדיווח על הטביעה בחוף דור התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון בשעה 17:34. פראמדיקית מד"א אראל חכמון והחובש הבכיר אחמד אבו מוך סיפרו כי "הגבר שכר על החוף כשהוא מחוסר הכרה. סיפרו לנו שמשו אותו מהמים, וחובש של החוף החל לבצע בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים - אבל לצערנו, בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
הדיווח על טביעת האישה בנתניה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון בשעה 09:59. חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א בנימין סעדיה סיפר: "כשהגענו לחוף הובילו אותנו אל האישה ששכבה מחוסרת הכרה לאחר שנמשתה מהמים. המצילים ביצעו בה פעולות החייאה. מיד המשכנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי". מבית החולים לניאדו נמסר כי היא טופלה בחדר ההלם במצב אנוש.