שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, אירחה היום (שני) את נשות ראשי הקואליציה לפגישת גיבוש ראשונה אחרי ניצחון גוש נתניהו בבחירות. בפגישה השתתפו יפה דרעי, רבקה גולדקנופף, אילה בן גביר וגלית מעוז.
את תשומת הלב בפגישה שהתקיימה במלון וולדורף אסטוריה משכה רעייתו של איתמר בן גביר - שהגיעה כשהיא חמושה באקדח שהוצמד למותנה.
3 צפייה בגלריה
שרה נתניהו עם נשות ראשי הקואליציה
שרה נתניהו עם נשות ראשי הקואליציה
שרה נתניהו עם נשות ראשי הקואליציה. בן גביר הגיעה חמושה והסבירה: "נוסעת בכבישים מוכי טרור"
3 צפייה בגלריה
שרה נתניהו עם נשות ראשי הקואליציה
שרה נתניהו עם נשות ראשי הקואליציה
אילה בן גביר והאקדח
בלשכתו של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הסבירו היום כי רעייתו אילה מחזיקה ברישיון נשק עוד לפניו. הסיבה לכך שהיא מחזיקה בנשק קשורה בעובדה שהמשפחה מתגוררת בחברון, ושאילה נוהגת בכבישים שבהם מתרחשים אירועי יידוי אבנים רבים. בלשכה ציינו כי סיבה נוספת לכך שהיא מחזיקה בנשק קשורה בכך שלבני הזוג בן גביר שישה ילדים, בהם אחד בן 4.
אילה בן גביר צייצה בהמשך בחשבון הטוויטר שלה: "גרה בחברון, אמא לשישה מתוקים ונוסעת בכבישים מוכי טרור ונשואה לבעלי שהוא האיש המאוים במדינה, וכן, יש לי אקדח. תתמודדו".
3 צפייה בגלריה
איתמר בן גביר מנופף באקדחו בעימות עם מאבטחים בגני התערוכה
איתמר בן גביר מנופף באקדחו בעימות עם מאבטחים בגני התערוכה
בן גביר עם האקדח בגני התערוכה, בשנה שעברה
בפיגוע האחרון שהתרחש בקריית ארבע, בו נרצח רונן חנניה, אמר ח"כ בן גביר שמתגורר שם כי "משפחתי מאובטחת תחת מתקפת יריות על ביתנו בגבעת האבות". בהמשך התברר שהירי לא כוון לעבר הבית. ח"כ בן גביר עצמו, שמחזיק גם הוא כאמור ברישיון לאקדח, תועד בדצמבר שעבר שולף אותו בזמן ויכוח עם סדרנים ממוצא ערבי בגני התערוכה בתל אביב.
בן גביר, שזומן אחר כך גם לחקירת משטרה, התעקש שהסדרנים איימו עליו והוא חש מאוים. "זה התחיל כוויכוח על חנייה, כשהוא מקלל אותי. שני הגברתנים הללו אמרו לי 'לא תחנה כאן'. אמרתי להם תירגעו, הם קיללו, זה הפך מהר להיות איומים על החיים", אמר בן גביר בריאיון לאולפן ynet אחרי המקרה. בחודש שעבר, במהלך עימותים בשייח ג'ראח שאליהם הגיע בן גביר, הוא תועד שולף את אקדחו שוב - אך מאבטחיו שהיו צמודים אליו עצרו בעדו.