שוטר כבן 32 נפצע באורח קשה הלילה (בין שני לשלישי) מירי, סמוך לגן אירועים באזור אשדוד. האש נפתחה לעבר השוטר במהלך חילופי אש בין עבריינים אחרים, ומהמקום פונו ארבעה פצועים - בהם השוטר שמצבו כאמור קשה.

2 צפייה בגלריה
זירת הירי בגן אירועים
זירת הירי בגן אירועים
זירת הירי
(צילום: דוברות המשטרה)
2 צפייה בגלריה
זירת הירי בגן אירועים
זירת הירי בגן אירועים
(צילום: דוברות המשטרה)
לפי המשטרה, התקרית התרחשה סמוך לשעה 01:30, במהלך פעילות של היחידה המרכזית לכיש. השוטרים הגיעו למקום בעקבות ירי של חשוד רעול פנים שהגיע על טרקטורון, פתח באש לעבר אדם - ונמלט. עם הגעת השוטרים, פתח לעברם חשוד נוסף באש ופצע את השוטר. החשוד פונה לבית חולים ונעצר להמשך חקירה, יחד עם חשוד נוסף.
הדיווח על האירוע, באזור התעשייה בני דרום, התקבל בשעה 01:39 במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש. מהמקום פונה השוטר, כבן 32 שנפצע קשה, שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם במצב בינוני - ונפגעת חרדה.
השוטרים, נמסר עוד, תפסו את הנשק ששימש את החשוד שביצע את הירי לעבר השוטר. המשטרה פתחה בסריקות נרחבות ובמצוד אחר החשוד שנמלט מהזירה על טרקטורון. סגן מפקד המחוז הדרומי, תת-ניצב חיים שמואלי, קיים הערכת מצב בזירה יחד עם מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, והנחה על פעולות חקירה לאיתור החשוד שנמלט ואיחל החלמה מהירה לשוטר.
ד"ר איתי זוארץ, מנהל יחידת הטראומה של בית החולים אסותא באשדוד, אמר כי "בסביבות השעה 02:00 התקבלו לבית החולים שלושה פצועי ירי. שוטר בשנות השלושים לחייו עם פציעה קשה ושני צעירים בשנות העשרים עם פצעי ירי בגפיים, שהוגדרו במצב בינוני וקל. השוטר נותח בדחיפות במהלך הלילה ומצבו התייצב אך ממשיך להיות קשה. שני הצעירים עברו טיפול ראשוני בחדר הטראומה וצפויים לניתוחים במהלך היום".