עו"ד עדי כרמלי שמייצג את משפחתה של ליה מלכה התייחס לשחרורו למעצר בית של בן זוגה לשעבר שחשוד ברצח שלה. כרמלי אמר כי "מדובר בכישלון נוסף של משטרת ישראל שלא מסוגלת לספק ביטחון אישי לאזרחי המדינה. כישלון שהתחיל בטיפול לקוי בתלונות שהוגשו בתחנת ראשון לציון חודשים לפני הרצח והסתיימו בהיעדר תוצאות בחקירת הרצח. בקרוב אגיש בשם המשפחה תביעה שתפרט את כל המחדלים, לא נפסיק לפעול בכל דרך חוקית עד שנביא צדק לליה".




