טענות לאמירה חריגה במיוחד ומעוררת במחלוקת של רעיית ראש הממשלה, ואחריה הכחשות מצד לשכת ראש הממשלה ותגובת נגד של חטופים ששוחררו מהשבי בעזה.
לפי דיווח בחדשות 12, בפגישה בין שרה נתניהו לחבר כנסת מהאופוזיציה, אמרה רעיית ראש הממשלה: "ראית כמה חטופים החזרנו? אפילו תודה הם לא אמרו לנו". לפי הדיווח, דברים ברוח דומה נאמרו על ידי שרה נתניהו גם בפורום אחר.
4 צפייה בגלריה
אשת ראש הממשלה שרה נתניהו
אשת ראש הממשלה שרה נתניהו
שרה נתניהו
(צילום: Alexi J. Rosenfeld/Getty Images)
מלשכת ראש הממשלה הכחישו את הדברים, כשהם רומזים לזהות הח"כ מהאופוזיציה: "מסתבר שמשיחה בארבע עיניים אפשר להגיד כל מה שרוצים, כולל שקרים והמצאות מופרכות. דווקא מיכאלי הייתה זו שאמרה דברים מאוד מעניינים, שאם היו נחשפים לציבור היו מעוררים תדהמה במערכת הפוליטית".
מטעמה של מיכאלי נמסר ל-ynet כי "מרב מיכאלי לא שמעה את הדברים משרה נתניהו כפי שנרמז".
ליאם אור בן ה-18, שנחטף מביתו בקיבוץ רעים ושוחרר בעסקה, פרסם את אותו דיווח על שרה נתניהו בפוסט באינסטגרם וכתב: "סליחה שנחטפתי". הודעה זהה פרסם נועם אור, בן דודו.
4 צפייה בגלריה
ליאם אור בחזרתו אמש ארצה במפגש מרגש עם הוריו
ליאם אור בחזרתו אמש ארצה במפגש מרגש עם הוריו
ליאם אור: "סליחה שנחטפתי"
4 צפייה בגלריה
יגיל יעקב
יגיל יעקב
יגיל יעקב: "פעם הבאה אממן בעצמי את החופשה בעזה"
(צילום: מטה משפחות החטופים)
4 צפייה בגלריה
מיה רגב
מיה רגב
מיה רגב: "מצטערת שנחטפתי"
(צילום: ערוץ כנסת)
"סליחה שנחטפתי, פעם הבאה אממן לעצמי את החופשה בעזה", כתב יגיל יעקב בן ה-13, ששוחרר אף הוא באותה עסקה, לאחר 52 יום בשבי בעזה.
גם מיה רגב כתבה דברים דומים: "מצטערת שנחטפתי, ועוד יותר מצטערת שזה מה שמתעסקים בו במקום להחזיר את האחים והאחיות שלי הביתה".
קרוב משפחתו של אלון שמריז, שנורה למוות בשוגג, כתב: "הבעלים של אולם וורסאי בתגובה: עד היום לא אמרו לי תודה על המנות הראשונות".