4 צפייה בגלריה
שרף אלדין
שרף אלדין
שרף אלדין והזירה שבה נפצע
(צילום: ישראל מושקוביץ')
שרף אלדין בן ה-21 היה בדרכו חזרה מהעבודה כמדי בוקר, כשנפצע באורח קשה ממטען שהונח בשולי הכביש באזור צומת מגידו - סמוך ליישוב סאלם שבו הוא מתגורר. אלדין הצעיר אינו מוכר למשטרה, וזמן קצר לאחר הפיצוץ כבר עלתה האפשרות שמדובר בפיגוע לאומני ולא באירוע פלילי. שב"כ הצטרף לחקירה, לכוחות זרמו כוחות רבים, ולפי שעה כל הכיוונים עדיין בבדיקה.

4 צפייה בגלריה
משאית שספגה רסיסים מפיצוץ הרכב סמוך לצומת מגידו
משאית שספגה רסיסים מפיצוץ הרכב סמוך לצומת מגידו
משאית שנפגעה גם היא מרסיסים בפיצוץ
(צילום: שרון צור)
4 צפייה בגלריה
זירת הפיצוץ
זירת הפיצוץ
הזירה הבוקר
(צילום: שרון צור)
4 צפייה בגלריה
זירת הפיצוץ
זירת הפיצוץ
(צילום: שרון צור)
טאהא אלדין, אביו של שרף, אמר כי שכן שזיהה את הרכב שלו התקשר אליו וסיפר לו על מה שקרה. "הבן שלי היה בדרך הביתה, הוא עובד בלילה ולומד ביום", אמר. "הוא לומד להיות הנדסאי בניין ועובד בכבישים באזור תל אביב".
כשנשאל על החשדות שמדובר בפיגוע, השיב האב "אין לי מה להגיד באמת כי אני עכשיו - אני מרגיש את זה כמעט, כאילו, מה אני אגיד? אין לי מילים".
לדברי אלדין, הרופאים אומרים שבנו לא נמצא בסכנת חיים - אך סובל מפציעות קשות. "אומרים שיש לו כמה פציעות בידיים וברגלים, והכי קשה זו הפציעה בעיניים. יש לו גם קצת דימום בראש. אנחנו מקווים שיהיה טוב, שייצא מזה".
שב"כ, כאמור, הצטרף לחקירת המשטרה לבדיקת נסיבות הפיצוץ שאירע סמוך לשעה 06:00 בבוקר בכביש 65. שרף הצעיר פונה תחילה לבית החולים העמק בעפולה, אך בהמשך הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה לאור אופי הפציעות הקשות. מנהל המערך לרפואה דחופה וטראומה ברמב"ם, ד"ר האני באחוס, אמר כי "הפציעה הקשה ביותר שלו היא בפלג הגוף העליון, אבל לא נשקפת סכנה לחייו בשלב זה".
כתוצאה מהפיצוץ ומהחקירה בזירה נחסם הכביש לשני הצדדים, ועשרות אלפי נהגים נתקעו בפקקים ארוכים בכביש הסרגל, בכניסות לכביש 65 ובשאר האזור.