אורנה ברביבאי, המועמדת לראשות העיר תל אביב, שניסתה להדיח את ראש העיר המכהן רון חולדאי, הודתה הבוקר (ד') בהפסד וכתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "בהצלחה לרון חולדאי שימשיך בתפקידו כראש עיריית תל אביב-יפו. תודה לציבור הגדול שתמך בי ולכל השותפים לדרך".
2 צפייה בגלריה
אורנה ברביבאי מצביעה בתל אביב
אורנה ברביבאי מצביעה בתל אביב
אורנה ברביבאי מצביעה בתל אביב
(צילום: אביגיל עוזי)
2 צפייה בגלריה
רון חולדאי מצביע בתל אביב
רון חולדאי מצביע בתל אביב
"תל אביב היא משימת חיי". חולדאי, אתמול
(צילום: טל שחר)
במהלך הלילה התפרסמה ספירת חלק מהקולות בעיר ממנה עלה כי ראש העיר רון חולדאי קיבל כ-50% מהם, אורנה ברביבאי קיבלה בין 35% ל-40% מהם ויובל צלנר בין 10% ל-15% מהקולות.
ברביבאי, שעשתה היסטוריה בכך שהייתה האישה הראשונה בדרגת אלוף בצה"ל, פרשה בחודש יוני מהכנסת בניסיון להדיח את חולדאי ולזכות בראשות עיריית תל אביב. היא ניהלה מולו קמפיין צמוד וזכתה כמובן לתמיכה של מפלגתה "יש עתיד" וגורמים פוליטיים אחרים בעיר תל אביב.
כעת, לאחר 26 שנות כהונה, מתחיל חולדאי קדנציה נוספת בתל אביב ואתמול כתב במהלך יום הבחירות ברשתות החברתיות כי "אני מלא מוטיבציה להמשיך לפעול למען העיר, ולשמור עליה, לא פחות מהפעם הראשונה".
הבוקר כתב חולדאי בחשבון ה-X שלו: "תודה לתושבי ותושבות תל אביב-יפו שנתתם בי את האמון להמשיך ולשרת אתכם. תל אביב-יפו היא משימת חיי והיא חשובה לעתידה של מדינת ישראל. יחד נמשיך לשמור עליה כמעוז דמוקרטי וסובלני, כמרכז לתרבות ולאומנות, בית לכל מיעוט, שבו כל אחד בעיר מרגיש בבית, וכעיר בינלאומית פתוחה לעולם, שהיא המרכז הכלכלי והיצירתי של מדינת ישראל.
"היום הוא יום חשוב אבל משהו בלב חסר. ליבנו עם משפחות השכול, שיגונן עדיין מהדהד ועם החטופים שעדיין נמצאים בעזה. נמשיך להיות הבית של משפחותיהם עד שכולם ישובו הביתה, והלוואי שזה יהיה במהרה".