כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו בצהריים (שבת) כי לפחות 23 בני אדם נהרגו בסופת טורנדו ובסופת ברקים שפקדו הלילה את מיסיסיפי וזרעו הרס לאורך כ-160 קילומטרים. עוד עשרות נפצעו, ולפחות ארבעה נעדרים. כוחות ההצלה עדיין מנהלים חיפושים, ויש חשש שמספר ההרוגים הסופי יהיה גבוה יותר.
תושבת העיירה רולינג פורק, שלפי שעה נראה כי ספגה את הנזק הכבד ביותר, אמרה לרשת CNN כי היישוב נחרב לחלוטין: "מעולם לא ראיתי דבר כזה", סיפרה ברנדי שוואה. "זו הייתה עיירה גדולה מאוד, ועכשיו היא איננה". ראש העיר של רולינג פורק, אלדריג' ווקר, אישר את הדברים בריאיון ל-CNN: "העיירה שלי איננה. אבל אנחנו נחושים, ונחזור חזקים". לפי הרשויות, 12 מהנספים נהרגו ברולינג פורק.
4 צפייה בגלריה
ארה"ב מיסיסיפי 14 הרוגים טורנדו רולינג פורק
ארה"ב מיסיסיפי 14 הרוגים טורנדו רולינג פורק
ההרס שתיעד ריד טימר ברולינג פורק, מיסיסיפי
לפחות 11 סופות טורנדו דווחו ב-24 השעות האחרונות במיסיסיפי ובאלבמה, ולפחות אחת מהן אחראית לרבים מההרוגים שדווחו בצהריים. סופת הטורנדו הזו הכתה בשעה שאת האזור פקדה סערה שהביאה אליו גושי ברד בגודל של כדורי גולף. עיקר ההרס במיסיסיפי דווח כאמור ברולינג פורק, שבה כ-1,700 תושבים, ובסילבר סיטי, שבה גרים כ-200 בני אדם, ומהן המשיך הטורנדו לעבר ווינונה ואמורי שבאלבמה. גגות נעקרו, בתים התמוטטו, רשתות חשמל קרסו ודווח על שכונות שלמות שהפכו לעיי חורבות ונמחקו.
בהתרעה חמורה שפרסם במהלך הלילה שירות החיזוי הלאומי של ארה"ב הוא קרא לתושבים באזור הסופה: "הגנו על חייכם, ת-פ-ס-ו מ-ח-ס-ה ע-כ-ש-י-ו! אתם במצב מסכן חיים. שרידים שיתעופפו עלולים להיות קטלניים למי שלא יתפוס מחסה. קרוונים ייהרסו, נזק כבד צפוי להיגרם לבתי מגורים, לבתי עסק ולכלי רכב, והם עלולים להיות מושמדים לגמרי".
התיעוד של "צייד הסופות" ריד טימר מאזור האסון:

אחד מתושבי רולינג פורק, קורנל נייט, סיפר כי הוא, אשתו ובתם בת השלוש היו בביתם של קרובי משפחה בזמן שהטורנדו הגיע. הוא העיד כי צפה בסופה מדלת הכניסה לבית עד שהיא התקרבה כדי מרחק של קילומטר וחצי ממנו, ואז הוא הורה לכל בני המשפחה לתפוס מחסה במסדרון. לדבריו הטורנדו פגע בבית של קרוב משפחה אחר שלו, מעבר לשדה תירס שהפריד ביניהם. קיר קרס שם, וכמה בני אדם נלכדו.
ריד טימר, אחד מ"ציידי הסופות" הנוסעים בעקבות סופות טורנדו כדי לתעד אותן, פרסם תיעוד ראשוני של ההרס ברולינג פורק, ודיווח כי העיירה זקוקה בדחיפות לכוחות הצלה. הוא סיפר שהוא עצמו מפנה כעת תושבים פצועים לבית חולים סמוך. טוד טרל, מתנדב שהגיע לרולינג פורק בראש קבוצת מחלצים, סיפר לרשת ABC שהעיירה רובה ככולה הרוסה, ושרבים עדיין לכודים בבתיהם. הוא השווה את ההרס שראה שם לזה שגרם טורנדו ב-2011 בג'ופלין, מיזורי, אירוע שבו נהרגו 161 בני אדם.
4 צפייה בגלריה
ארה"ב מיסיסיפי תמונות ראשונות של הרס אחרי ה טורנדו הקטלני
ארה"ב מיסיסיפי תמונות ראשונות של הרס אחרי ה טורנדו הקטלני
באזור הפגיעה במסיסיפי
(צילום: EPA )
4 צפייה בגלריה
ארה"ב מיסיסיפי תמונות ראשונות של הרס אחרי ה טורנדו הקטלני
ארה"ב מיסיסיפי תמונות ראשונות של הרס אחרי ה טורנדו הקטלני
(צילום: EPA )
ווקר, ראש העיר של רולינג פורק, סיפר לטלוויזיה המקומית כי בדקות שאחרי פגיעת הטורנדו הוא עצמו לא הצליח לצאת מביתו ההרוס, בגלל קריסת כבלי חשמל. ראש העיר לשעבר של העיירה, פרד מילר, סיפר כי הטורנדו ניפץ חלונות גם בביתו.