בניין מגורים בן 16 קומות בבאר שבע ספג פגיעה ישירה לפנות בוקר (שבת). איש לא נפגע בגופו, אך נזק נגרם לדירה. עדיין לא ברור אם מדובר ברקטה, או בחלק של טיל מיירט.
קיילה וחוויאר מונטנגרו שמתגוררים בדירה שנפגעה ישנו בממ"ד בזמן הירי. "פתאום הם שמעו פיצוץ והתנפצו כל החלונות", סיפר בנם חוסיאס, "כל הבית מפורק".
4 צפייה בגלריה
הבית שנפגע
הבית שנפגע
הדירה שנפגעה בבאר שבע
(צילום: חוסיאס מונטנגרו)
4 צפייה בגלריה
קיילה וחוויאר מונטנגרו
קיילה וחוויאר מונטנגרו
ישנו בממ"ד וניצלו. הדיירים קיילה וחוויאר מונטנגרו
אדיר נחמני, חובש בכיר באיחוד הצלה, היה הראשון מכוחות החירום שהגיע לזירה. "הגעתי, והבעל והאישה ישנו בממ"ד. ראיתי חור גדול שנפער במרכז הבית. התפנינו יחד. התברר ששניהם בסדר. לא ידוע על נפגעים בגוף".
השכן מוטי אלוש סיפר: "הייתה אזעקה. רצנו לממ"ד. שכבתי על המיטה של הילדה. אני שומע 'בום' ורואה דברים נופלים לי מהחלון. נפלו לנו דברים מהגג".
4 צפייה בגלריה
הבית שנפגע
הבית שנפגע
גג הבניין שנפגע
(צילום: אלי אלקסלאסי)
4 צפייה בגלריה
הבית שנפגע
הבית שנפגע
(צילום: חיים הורנשטיין)
רחלי אלוש שמתגוררת גם היא בבניין אמרה: "אנחנו בלחץ אדיר. תמיד הנפילות היו בשטח פתוח. בבאר שבע כיפת ברזל הצליחה ליירט. לצערי הפעם לא. זה מפחיד, הטילים. כל מה שקורה בארץ".
המטח שממנו נפגע הבית בבאר שבע נורה בשעה 06:18. לאורך הלילה נורו מטחים כבדים שכוונו ליישובים רבים בדרום ובשפלה. אזעקות נשמעו גם באשדוד, אשקלון, גן יבנה קריית מלאכי, אופקים ועוד. באשדוד זוהו שלוש פגיעות, בקומה השישית של מגדל מגורים, ליד הנמל ובכביש, אך בכל המקרים לא היו נפגעים בגוף.