תינוק כבן חצי שנה נספה היום (רביעי) בשריפה במבנה חד-קומתי בפזורה הבדואית, סמוך ליישוב ערערה שבנגב. כמה בני אדם נוספים נפגעו - בהם ילדה כבת 3 במצב בינוני עד קשה עם כוויות - ופונו לקבלת טיפול רפואי על ידי מד"א.
2 צפייה בגלריה
שריפה במבנה מגורים בערערה
שריפה במבנה מגורים בערערה
המבנה שנשרף בנגב
(צילום: כבאות והצלה)
2 צפייה בגלריה
שריפה במבנה מגורים בערערה
שריפה במבנה מגורים בערערה
כוחות ההצלה שהגיעו למקום
(צילום: כבאות והצלה)
לוחמי אש שהוזנקו למקום ממשיכים כעת בפעולות כיבוי של השריפה, ובסריקות לאיתור לכודים נוספים. מסוק של מד"א הוזנק למקום וחוקר שריפות החל בחקירת האירוע. בת ה-3 פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר.
מפקד האירוע, רב-רשף ניסים עמר, מסר: "מדובר באירוע מורכב מאוד של מבנה שבער כליל ובתוכו ילד לכוד ללא רוח חיים. כשהגענו למקום זיהינו מבנה בוער והורים זועקים לעזרה מחוץ למבנה. חדרנו למבנה כשהטמפרטורה גבוהה מאוד וביצענו סריקות שבמהלכן אותר ילד ללא רוח חיים. לוחמי האש חילצו את הלכוד והעבירו אותו לכוחות הרפואה במקום. במקביל, פעלנו לכיבוי השריפה ולשלילת לכודים נוספים עד להשגת שליטה. לצערי האירוע מסתיים עם הרוג ומספר נפגעים משאיפת עשן".
במוקדי 101 של מד"א ו-102 של כבאות והצלה לישראל התקבלו כמה קריאות על שריפה במבנה. לוחמי אש שהגיעו לזירה החלו מיד בסריקה לאיתור לכודים, תוך פעולות כיבוי מהירות ושחרור עשן מהמבנה. במהלך הסריקות בדירה הבוערת אותר כאמור לכוד מחוסר הכרה עם כוויות, שפונה מיד לידי חובשים ופרמדיקים של מד"א שקבעו את מותו.