השחקנית דורית שלו, שהופיעה באחד מסרטי קמפיין הבחירות של הליכוד, סיפרה היום (ג') בריאיון לאולפן ynet על תקופת ההישרדות הכלכלית והאמנותית שהיא חווה בצל משבר הקורונה. "המצב שלי הוא בערך כמו של כל השחקנים, אין אופק, יש חוסר ודאות", היא אמרה.
2 צפייה בגלריה
דורית שלו
דורית שלו
"להיערך אחרת, לחשוב מחוץ לקופסה". דורית שלו
(צילום: יובל פלד)
"אני חזרתי ל-10 ימי עבודה, שלפו אותי מהחל"ת ועכשיו חזרתי אליו. זה מצב של 'בין לבין', כמו לימבו כזה", היא הוסיפה, "יש לי תאריכים להופעות באוגוסט, לא בטוח שהן יתקיימו".
- השתתפת בקמפיין של מי שמחזיק אותך בבית, מה התחושה?
"אני לא חושבת על זה בכלל, זה לא מה שמטריד אותי. כרגע הרבה אנשים במקצוע שלי מוכנים לתת מעצמם, לעבוד בכל מקום, אבל אנחנו לא באים לידי ביטוי. אני לא מתלוננת, ייתכן שפתיחת תאטראות היא באמת לא מציאותית".

2 צפייה בגלריה
ההפגנה בירושלים
ההפגנה בירושלים
מחאת עובדי התרבות בירושלים, לפני כשבועיים
(צילום: אלכס קולומויסקי)

בהתייחסה לעתיד, שליו ציינה: "בהרבה מאוד מקצועות ואולי גם בשלנו צריך להיערך אחרת". בין היתר היא הציעה עבודה בקפסולות או בשטחים פתוחים. "בתור שחקנית שנוסעת בכל רחבי הארץ, מדן ועד אילת, אני והרבה אחרים מוכנים לעשות גם ובעיקר מה שחלקים מהציבור זקוקים לו - קשישים, תשושי נפש, חולי נפש, נגמלים מסמים, נוער בסיכון. יש הרבה דברים שאפשר לעשות וצריך לחשוב מחוץ לקופסה.
"זה מה שמסתכל אותי, אין לי אופק", היא הוסיפה, "אם מדברים על משבר שיכול להתעצם ולגדול בשנה ושנתיים הקרובות - אני מצפה שימצאו אופק גם לשחקנים, גם לאמנים, גם למי שיכול לעזור לחברה בצורה אחרת. אני מצפה לערבות הדדית".
- את מרגישה שנתניהו מנהל את האירוע?
"אני לא יודעת, אני לא מתעסקת בזה. יש הרבה אנשים טובים שבאמת רוצים לתת מעצמם, ואם אין תשובה אחת - אז צריכה להיות תשובה אחרת. זה המקום של הממשלה וההנהגה להיערך. יש לי כבוד גדול למי שמנהלים את המצב, ולא הייתי רוצה להיות במקומם, אבל לא שמעתי אף תשובה".