משטרת טנסי הודיעה היום (א') כי עצרה חשוד בפרשת היעלמה של המורה אלייזה פלטשר, נכדתו של מיליארדר שנחטפה בסוף השבוע במהלך ג'וגינג בפארק בממפיס, ושהחיפושים אחריה מעסיקים ביממות האחרונות את כלי התקשורת בארה"ב. פלטשר עצמה טרם נמצאה.
3 צפייה בגלריה
ארה"ב ממפיס חטיפה אישה נחטפה במהלך ריצה
ארה"ב ממפיס חטיפה אישה נחטפה במהלך ריצה
רצה מרתונים, עברה באותו מסלול בכל יום. פלטשר, שבצד שמאל מתועדת רגעים לפני החטיפה
3 צפייה בגלריה
ארה"ב קליאות'ה אבסטון חשוד בחטיפת אלייזה פלטשר ב טנסי
ארה"ב קליאות'ה אבסטון חשוד בחטיפת אלייזה פלטשר ב טנסי
העצור קליאות'ה אבסטון. המניע עדיין לא ידוע
האיש שנעצר בפרשה הוא קליאות'ה אבסטון, בן 38, והוא מואשם בחטיפה בנסיבות מחמירות ובשיבוש ראיות. נמסר כי החטיפה שביצע "קשורה לפרשה". המשטרה ציינה כי במסגרת החקירה עצרה אדם נוסף, מריו אבסטון בן ה-36, וכי הוא נעצר בגין כמה עבירות, בהן עבירות סמים והחזקת נשק, אך הבהירה כי לפי שעה היא מעריכה שהוא אינו קשור לחטיפתה של פלטשר. היא לא מסרה מהו הקשר בין שני הגברים, שלהם אותו שם משפחה.
פלטשר, בת 34, נחטפה ביום שישי בסביבות השעה 4:20 לפנות בוקר (שעון מקומי), בזמן שרצה ליד קמפוס אוניברסיטת מיסיסיפי, לבושה בבגדים בצבעי ורוד וסגול. גבר כלשהו שניגש אליה במהלך הריצה נאבק בה כמה שניות, ואז הכניס אותה בכוח לרכב שחור. משלא שבה הביתה דיווחה משפחתה על היעדרה.
3 צפייה בגלריה
ארה"ב ממפיס חטיפה אישה נחטפה במהלך ריצה
ארה"ב ממפיס חטיפה אישה נחטפה במהלך ריצה
המכונית שלתוכה הוכנסה פלטשר מתועדת בורחת אחרי החטיפה
אלייזה, המכונה על-ידי קרוביה "ליזה", היא חובבת ספורט אדוקה שהשתתפה בעבר במרוצים ובמרתונים, והמסלול שבו נחטפה ביום שישי לפנות בוקר הוא מסלול קבוע שבו היא נוהגת לרוץ מדי יום. שעות אחרי חטיפתה מצאו החוקרים את הטלפון הנייד המרוסק שלה וכן את בקבוק המים שלה ליד בית השייך לאוניברסיטת ממפיס. היום הודיעה המשטרה כי החוקרים הצליחו לאתר גם את הרכב שבו נחטפה, וכי אחד העצורים הוא גבר שהיה בתוכה.
פלטשר, נשואה ואם לשניים, היא מורה בבית ספר פרטי בממפיס ומשתייכת למשפחה אמידה מאוד. היא נכדתו של ג'וזף אורגיל, איל הון שעמדה בראש חברת החומרה "אורגיל", נודע כפילנתרופ והלך לעולמו ב-2018. אמה של פלטשר היא בתו של אורגיל, וכלי תקשורת מכנים לכן את פלטשר "החטופה יורשת המיליארדים".
משפחתה של פלטשר הציעה פרס של 50 אלף דולר למי שיספק מידע שיוביל למציאתה, אך לפי שעה טרם התגלו עקבותיה.