אירוע ירי בכפר קרע

סאמר אגבאריה, בן 41 מאום אל פחם, נורה הערב (יום ה') למוות בכביש 65, סמוך לכניסה לכפר קרע. נבדק האם הרצח הזה קשור לרצח האב והבן ביום שלישי בנצרת ולרצח בצהריים בחיפה.
ממד"א נמסר כי חובשים ופרמדיקים העניקו לצעיר טיפול ראשוני במקום, אך במשטרה נמסר כי בסופו של דבר נקבע מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הנרצח - תושב אום אל פאחם - היה ברכב, שמספר קליעים נורה לעברו. לא רחוק ממקום הרצח התגלה רכב שעולה באש, ונבדק חשד שהוא שימש את החשודים ברצח.
ירין חרבי, חובש בכיר במד"א, סיפר: "הפצוע ישב בתוך רכב בצומת כשהוא מחוסר הכרה וסבל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ומותו נקבע בזירת האירוע".
1 צפייה בגלריה
סאמר אגבאריה
סאמר אגבאריה
סאמר אגבאריה
מוקדם יותר היום נרצח מהראן אבו כיט, בן 23 מנצרת, במסעדת קייטרינג ברחוב שפירא בחיפה, בה עבד. החשוד, רעול פנים שנכנס למסעדה, ירה בו בראשו ונמלט מהזירה. צוות מד"א קבע את מותו של אבו כיט במקום, לאחר שנמצא מחוסר הכרה בתוך המסעדה.
המשטרה פתחה בחקירת הרצח, וציינה כי הנרצח מוכר למשטרה. הרקע לאירוע פלילי - והוא קשור לסכסוך המתמשך בנצרת, במסגרתו נרצחו השבוע פיראס ופארס הייב, אב ובנו, פעוט בן שנתיים וחצי.