אל"מ במילואים בתפקיד מבצעי במלחמה תקף את נתניהו בפייסבוק – בעודו נושא בתפקיד: אלוף משנה במילואים, שנמצא בימים אלו בתפקיד משמעותי בזרוע הים, יצא בימים האחרונים באופן חריף בפייסבוק נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, וכינה אותו "שמאלן והנבלה הגדולה ביותר שפגשתי מעודי, ולכן ימצא תירוץ לסיים את המלחמה בקרוב".
1 צפייה בגלריה
אל"מ במילואים בתפקיד מבצעי במלחמה תקף את נתניהו בפייסבוק
אל"מ במילואים בתפקיד מבצעי במלחמה תקף את נתניהו בפייסבוק
דבריו של האל"מ במיל'
(צילום: דנה קופל)
המתקפה שלו על נתניהו הייתה כחלק משיחה פומבית שקיים בפייסבוק. "אין אבל! גם שני מיליון ימותו, אם זה מה שצריך כדי להמשיך לחיות פה. מה יפיל לכם את האסימון אם לא 7 באוקטובר. לצערי אתה צודק.... ביבי הוא השמאלן והנבלה הגדולה ביותר שפגשתי מעודי, ולכן ימצא תירוץ לסיים את המלחמה בקרוב, ואנשים שכמותך, ועוד שלושה מיליון ערבים/אויבים תחזרו לחייך".
האדם ששוחח איתו השיב לו: "מה הכוונה שני מיליון? אתה לא באמת רוצה שימותו שני מיליון אני מאמין". האל"מ במיל' השיב: "באמת, באמת. רוצה לעשות הכול כמו שצריך. הכול כולל הכול". בחלוף זמן מה מחק קצין המילואים הבכיר את דבריו מהרשת.
מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "התנהלות הקצין במילואים בשירות פעיל לא עולה בקנה אחד עם פקודות צה"ל וערכיו. הקצין הסיר אמש את ההודעה מיוזמתו והביע חרטה על מעשיו. בוצעה שיחת הבהרה לקצין".