1 צפייה בגלריה
יער להב
יער להב
יער להב, שבו לפי החשד התרחשו העבירות
(יעקב שקולניק, ארכיון הצילומים של קק"ל)
בית המשפט המחוזי בבאר שבע התיר לפרסם היום (חמישי), לבקשת הפרקליטות, את שמו ופרטיו המזהים של ג'יהאד אבו ראשד (22) מרהט הנאשם במעשה סדום בבת 18. לפי כתב האישום, הוא הסיע את הצעירה ליער להב וביצע בה בכוח ובאכזריות עבירות מין, כשהוא חמוש בסכין.
לפי האישומים, השניים יצרו קשר באמצעות האינסטגרם, ובאמצע חודש יולי הם נפגשו בצומת להבים. הנאשם הסיע את המתלוננת ליער והורה לה לרקוד איתו מחוץ לרכב. לאחר מכן ביצע בה בכוח מעשים מגונים ומעשה סדום באכזריות תוך הצמדת סכין לכתפה. הוא איים כי אם לא תמלא אחר הוראותיו הוא יהרוג אותה ויקבור אותה. הוא גם הראה לה חפץ והעמיד פנים שמדובר באקדח.
הצעירה התנגדה למעשים והתחננה לאבו ראשד שיפסיק. היא ניסתה להדוף אותו ואף טענה שהיא בהיריון. לאחר המעשים הורה אבו ראשד לצעירה למחוק את כל ההתכתבויות ביניהם והסיע אותה לתחנת אוטובוס בצומת להבים, שם הותיר אותה לבדה כשהיא בוכה.
הצעירה התקשרה מיד למוקד 100 ושוטרי תחנת רהט הגיעו וגבו ממנה תלונה. בנוסף, סיפרה לידיד שלה מה קרה. שוטרי תחנת רהט עצרו את הנאשם, אשר הכחיש בתחילה כל קשר למעשה, אך לבסוף הודה שהיה ביניהם קשר. לטענתו הוא רק נישק אותה על הלחי.