1 צפייה בגלריה
משרדי המחלקה לחקירות שוטרים
משרדי המחלקה לחקירות שוטרים
משרדי המחלקה לחקירות שוטרים
(צילום: אלי מנדלבאום)
קצין המשטרה החל ללטף את הפקודה שלו בניגוד לרצונה ומשך את ידה כדי שתלטף את איבר מינו. היא ניסתה להתנגד, אך הוא אמר לה "אנחנו לא עושים שום דבר חריג" - והחל לנשק אותה בכוח בפיה. כך מתואר בכתב אישום שהוגש היום (שלישי) נגד רב-פקד אבישי טורג'מן, קצין חקירות בתחנת משטרת נצרת, בגין מעשה מגונה, שיבוש מהלכי משפט והפרת הוראה חוקית.
מכתב האישום, שהגישה המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) לבית משפט השלום בנצרת, עולה כי עבירת המין שמיוחסת לרפ"ק טורג'מן אירעה ביולי השנה לאחר יום גיבוש יחידתי. הקצין הסיע את השוטרת שמשרתת בשירות חובה לכיוון ביתה, וביקש מפקודתו לא לספר על כך לאיש.
מיד לאחר שניסה לנשק את השוטרת בכוח, הסית הקצין את רכב המשטרה שבו נהג ליער סמוך וניסה לתקוף אותה מינית בשנית. גם בהמשך ולאחר שהתנגדה, ניסה רפ"ק טורג'מן לפגוע בשוטרת לפני שהוריד אותה בתחנת הרכבת בנהריה והחל לנשק אותה בשפתיה ללא רשותה.
כחודש לאחר מכן, הביעה השוטרת את חששה בפני תורג'מן ממעשיו ומשמועות שיופצו ביחידה. בתגובה אמר לה הקצין, בין היתר: "נשמור את זה לעצמנו. אני אשמור עלייך, תסמכי עליי. את לא מקליטה אותי, נכון? טוב, סומך עלייך שלא להרוס לעצמנו את החיים".
לפי כתב האישום, כחודש לאחר האירוע נחקר קצין המשטרה בנושא והוזהר שלא ליצור קשר עם המעורבים - אך כשעה וחצי לאחר החקירה הוא יצר קשר עם המתלוננת ועם קצין חקירות שעסק בנושא בתחנה המקומית.