257 קצינות שלחו מכתב לרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, לשר הביטחון ישראל כ"ץ ולמנכ"ל משרדו, על רקע "הגל האנטי-נשי נגד לוחמות ונשים בצה"ל". במכתב הן כתבו כי "הכניעה ללחצים חיצוניים היא הפקרות ביטחונית. אנו דורשות התנערות ממכתבי הרבנים והדרת נשים בצבא ומתריעות מפני פגיעה בביטחון המדינה. עצרו לאלתר את הטירוף. הלוחמות אינן נושא לדיון או בעיה שיש לבלום, אלא עובדה מבצעית מוגמרת ונכס אסטרטגי. ההתנצלות על נוכחותנו הסתיימה". בין החותמות: שש תתי אלוף, שבע אלוף-משנה, ו-28 סגני אלוף.





