1 צפייה בגלריה
יפים גלמן
יפים גלמן
יפים גלמן
פסנתרן מוכר המלמד בבית ספר בירושלים נעצר הלילה על ידי המשטרה בחשד שפגע מינית בילד בן 7. הילד, כיום בן 14, התלונן על כך שבזמן שהפסנתרן - יפים גלמן - לימד אותו שיעורי פסנתר, הוא תקף אותו מינית בשני מקרים שונים. מעצרו של גלמן, בן 58, הוארך עד יום רביעי.
גלמן לימד שיעורי פסנתר גם במסגרת בית הספר וגם לאחר שעות הלימודים. לפי החשד, בשני מקרים שונים לפני שבע שנים הוא פגע בילד בעת שהשניים היו לבדם באחת הכיתות בבית הספר. על פי המשטרה, מאז שהתקבלה התלונה של הילד בוצעו פעולות חקירה רבות בתיק ואתמול גלמן נעצר, נחקר, בוצע חיפוש בביתו וחמישה מחשבים שהיו בביתו הוחרמו.
גלמן, תושב הישוב צור הדסה, משתף פעולה עם החוקרים, אך לפי המשטרה מסר הסברים שלא עולים בקנה אחד עם המצוי בידם. סנגורו של גלמן, עו"ד רועי פוליטי, ביקש להטיל צו איסור פרסום על שמו וביקש מהשופטת עדי בר-טל לשחררו למעצר בית.. "הוא עצמו מתקשה לזכור. מי שנחקר זה מתלונן אחד. לא צריך להעמיס יותר רעשי רקע", טען בבית המשפט.
השופטת החליטה אחרת והסבירה: "עיון בחומר החקירה מעלה כי אין מדובר במקרה בודד אלא קיים חשד לדפוס לאורך שנים, עת לימד גלמן ילדים קטינים שיעורי נגינה. יש אינטרס ציבורי רב בניסיון לאתר קורבנות נוספים".
פרט להיותו פסנתרן מחונן, גלמן שימש כמלחין, שחקן, מפיק, מנהל תאטרון וכן מנהל הפסטיבל הבינלאומי לתאטרון ללא מילים "WoMan Stage".